Wymuszone zmiany zachowań konsumentów i ich wpływ na reklamodawcówWymuszone zmiany zachowań konsumentów i ich wpływ na reklamodawcówWymuszone zmiany zachowań konsumentów i ich wpływ na reklamodawcówWymuszone zmiany zachowań konsumentów i ich wpływ na reklamodawców
W końcu wyjdziemy z domów. Ale które marki i media tego doczekają? (fot. Pixabay)

Wymuszone zmiany zachowań konsumentów i ich wpływ na reklamodawców

Wymuszone zmiany zachowań konsumentów i ich wpływ na reklamodawców
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Globalni reklamodawcy mierzą się z największą jak dotąd zmianą zachowań towarzyszących konsumpcji mediów. W efekcie zwiększają wydatki reklamowe w jednych miejscach, a redukują w innych. Najnowszy raport WARC „Covid-19 One Year On” sprawdza zależność między tymi dwiema wielkościami. Warto zastanowić się, które zmiany zachodzące w ostatnim roku będą trwałe.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się