0 2 0 0 0 22.06.2021Tymbark na AGHNa terenie Miasteczka Studenckiego Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie powstał mural. To wpisany w kontekst tego miejsca projekt Tymbarku.
1 1 0 0 0 22.06.2021Optymizm gospodarczy winduje wartości marek do rekordowych poziomów. Amazon, Apple i Google najcenniejszymi markami świata w badaniu Kantar BrandZ 2021Jak wynika z rankingu najcenniejszych marek świata Kantar BrandZ za rok 2021, najcenniejsze marki świata odnotowały rekordowy wzrost. Łączna wartość marek uwzględnionych w rankingu sięgnęła 7,1 bln dol., co stanowi równowartość połączonego PKB Francji i Niemiec. Na podium w tym roku znalazły się: Amazon, Apple i Google.
0 1 0 0 0 22.06.2021UOKiK wszczął postępowanie przeciwko właścicielowi sieci KauflandPrezes UOKiK Tomasz Chróstny wszczął postępowanie przeciwko spółce Kaufland Polska Markety. Przedsiębiorca może w nieuczciwy sposób wykorzystywać przewagę kontraktową wobec dostawców produktów rolno-spożywczych. Zarzuty dotyczą ustalania warunków współpracy w jej trakcie oraz wymagania dodatkowych rabatów, które nie są sprecyzowane w umowach.
0 2 0 0 0 22.06.2021„Marka 5.0” – nowa książka Jacka Kotarbińskiego już dostępna„Marka 5.0” to nowa książka Jacka Kotarbińskiego. Napisana została przede wszystkim dla przedsiębiorców, którzy budują i rozwijają marki swoich firm, produktów oraz marki osobiste. Autor dzieli się nie tylko swoją wiedzą i doświadczeniem, lecz także pokazuje wiele konkretnych przykładów z polskiego rynku.
0 1 0 0 0 22.06.20215 lipca Crash Mondays №50 na żywo: Nowe media, nowe technologieJuż 5 lipca w Strefie Błonia w Krakowie odbędzie się na żywo po długiej przerwie kolejna edycja Crash Mondays. Tym razem tematyka dotyczyć będzie AR, VR, podcastów oraz Tik Toka.
0 3 0 0 0 21.06.2021Polacy w pracy zdalnej. Jak żyliśmy podczas lockdownu? Raport IRCenterWielu Polaków ostatni rok spędziło przed ekranem komputera, pracując z domu. Część z nas w tym samym czasie opiekowała się dziećmi uczącymi się zdalnie. Wiązało się to nie tylko ze zmianą organizacji pracy, ale także przemodelowaniem życia rodzinnego – wynika z badania IRCenter.
0 1 0 0 0 21.06.2021Równość, otwartość, tolerancja w kampanii „Empik zawsze otwarty”Równość, otwartość, tolerancja – to wartości, którym w maju i czerwcu poświęca się szczególną uwagę. W tym czasie rusza kampania „Empik zawsze otwarty”, którą marka celebruje indywidualność i różnorodność, promując kulturę inkluzywności w stosunku do pracowników, klientów oraz twórców i artystów. Na tych wartościach oparty jest także najnowszy spot marki. Jego premierze towarzyszą akcje specjalne, w tym warsztaty edukacyjne i konkurs o tematyce różnorodności.
0 4 0 0 0 21.06.2021XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations – znamy prelegentów oraz program16 i 17 września w Rzeszowie, w Hotelu Bristol odbędzie się XXI Kongres Public Relations. To największe wydarzenie branży. Co roku gromadzi ekspertów public relations, m.in. dyrektorów agencji PR, rzeczników prasowych, a także przedstawicieli mediów lokalnych i ogólnopolskich. Tegoroczna edycja będzie poświęcona digital PR, hejtowi oraz zarządzaniu kryzysem w sieci.
1 1 0 0 0 21.06.2021Natalia Szroeder ambasadorką marki Lenovo YogaLenovo rozpoczęło współpracę z piosenkarką Natalią Szroeder. Artystka została nową ambasadorką marki i twarzą produktów Yoga.
0 1 0 0 1 21.06.2021Aktywistki zamiast aniołków Victoria’s SecretMarka bieliźniana Victoria’s Secret uruchomiła platformę „VS Collective”. W jej ramach aniołki, czyli piękne modelki, z których słynie brand, zastąpione zostaną przez aktywistki i przedsiębiorczynie.