0 1 0 0 0 2.03.2020eObuwie.pl wybrało Havas Media do obsługi mediowejW przetargu na obsługę mediową marek z portfolio firmy eObuwie.pl zwyciężyła agencja mediowa Havas Media. Do jej zadań należy koordynacja planowania i zakupu mediów w Polsce i na siedmiu innych rynkach europejskich.
0 1 0 0 1 2.03.2020Najlepsi specjaliści SEM spotkają się w Krakowie – semKRK już 6 marca6 marca w Krakowie odbędzie się semKRK #14. Wydarzenie poświęcone tematyce marketingu w wyszukiwarkach oraz analityki skupi specjalistów z całej Polski. Eksperci będą dzielić się wiedzą na temat m.in. Google Ads, Google Search Console, planowania struktury serwisu, linkowania oraz pozycjonowania.
0 1 0 0 0 2.03.2020Designing Behavioral Change – już za miesiąc o ekonomii behawioralnej w biznesie2 kwietnia odbędzie się pierwsza w Polsce międzynarodowa konferencja poświęcona wykorzystaniu ekonomii behawioralnej w biznesie. Praktycy ze Skandynawii, Polski i Wielkiej Brytanii opowiedzą o tym, jak budować i zmieniać customer experience.
1 1 0 0 0 28.02.2020„Znikające dzieci” – Roxie Węgiel, Wersow, Anna Dereszowska w filmie o nastoletniej depresji23 lutego obchodziliśmy Światowy Dzień Walki z Depresją. W tym dniu youtuber Reżyser Życia opublikował film, w którym wystąpiły m.in. Roxie Węgiel, Wersow i Anna Dereszowska.
0 4 0 0 0 28.02.2020Local Heroes przygotowało kolekcję ubrań inspirowaną marką Coca-ColaNapój Coca-Cola stał się głównym motywem najnowszej kolekcji ubrań stworzonej przez Local Heroes. Streetwearowa marka zaprojektowała limitowaną linię, która czerpie inspirację z anglojęzycznego hasła „Express Your Taste” jako analogii do wyrażania siebie poprzez styl. Ubrania dostępne są w sieci Sizeer.
0 1 0 0 0 28.02.2020Ankieta grupy roboczej ds. PR IAB PolskaDziałająca w ramach IAB Polska grupa robocza ds. PR przygotowała ankietę skierowaną do marketerów i specjalistów związanych z budowaniem strategii komunikacji zintegrowanej. Chce poznać ich opinię dotyczącą tego obszaru.
3 3 0 0 0 28.02.2020Kolejne spoty OLX z udziałem Janusza Chabiora i Jana FryczaW kanale marki OLX na YouTube pojawiły się kolejne spoty z serii „Zdarzyło się najlepszym”. Janusz Chabior i Jan Frycz w nietuzinkowy sposób ostrzegają przed zagrożeniami, jakie mogą nas spotkać w Internecie.
0 3 0 0 0 28.02.2020 Aktualizacja: 11:0001.03.2020Zebrano 78,5 tys. zł na billboardy „z pozdrowieniami od posłanki Lichockiej”W serwisie Zrzutka.pl trwa zbiórka na billboardy „z pozdrowieniami od posłanki Lichockiej”. Akcję zainicjowali Marcin Mycielski i Bartosz Kramek. Jak dotąd sfinansowano ponad 30 nośników.
0 1 0 0 0 28.02.2020 ARTYKUŁ SPONSOROWANYDiploma in Professional Marketing startuje pod koniec marca27 marca startuje kolejna, 46. edycja Programu CIM – Diploma in Professional Marketing. W ramach programu na uczestników czekają dwie ścieżki tematyczne: strategiczna i digitalowa oraz możliwość uzyskania dwóch certyfikatów The Chartered Institute of Marketing.
2 1 0 0 0 27.02.2020Filmy autorstwa Krzysztofa Gonciarza w kampanii AcuvueKrzysztof Gonciarz współpracuje z należącą do koncernu Johnson & Johnson marką soczewek Acuvue. W ramach kampanii youtuber stworzył dwa filmy.