Espresso

21 października 2021

20 października 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.10.2021

Różnice we wskaźniku widoczności reklam online sięgają nawet 30 punktów procentowych – pokazuje raport Meetrics za trzeci kwartał 2021 r.

Reklamy display były w Polsce bardziej widoczne w trzecim kwartale 2021 r. (64 proc., wobec 62 proc. w drugim kwartale). Widoczność reklam wideo pogorszyła się (z 78 na 76 proc.). Rzuca się w oczy wysoka zmienność współczynników widoczności (viewability) – zarówno przy porównywaniu ze sobą różnych formatów reklam, jak i przy porównaniu viewability tych samych formatów reklam w różnych okresach. To główne wnioski raportu firmy Meetrics za trzeci kwartał 2021 r.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.10.2021

Polacy częściej niż przed wakacjami boją się powrotu do biur i odwiedzin w restauracjach. Prawie jedna piąta w ogóle nie korzysta z komunikacji miejskiej – pokazuje badanie Deloitte

Odsetek osób deklarujących, że czują się bezpiecznie podczas robienia zakupów spadł o 12 p.p. względem końca czerwca. Jeszcze bardziej, bo o 13 p.p. wzrosły obawy związane z powrotem do biura – wynika z najnowszej edycji raportu „Global State of the Consumer Tracker”, opracowanego przez firmę doradczą Deloitte.

19 października 2021

Poprzednie Następne