0 9 0 0 1 21.10.2021Mobbing w firmie Papaya Films? Anonimowe oskarżenia internautówAktywista Jan Śpiewak na swoim instagramowym koncie zainicjował dyskusję wokół kampanii McDonald’s z udziałem Maty. Jednym z jej twórców jest Papaya Films. Po wpisie pojawiły się anonimowe oskarżenia względem tego studia filmowego. Internauci zarzucają firmie mobbing, poniżanie oraz niewypłacanie pieniędzy za nadgodziny.
0 1 0 0 0 21.10.2021Postępowanie prezesa UOKiK w sprawie T-MobilePrezes UOKiK Tomasz Chróstny wszczął postępowanie przeciwko T-Mobile Polska. Urząd otrzymywał skargi na płatne serwisy aktywowane z wykorzystaniem usługi direct billing. Wielu konsumentów skarży się na przypadkowe uruchomienie płatnych serwisów podczas przeglądania Internetu, np. przez kliknięcie w reklamę. Za naruszenie zbiorowych interesów konsumentów grozi kara do 10 proc. obrotu.
1 1 0 0 0 20.10.2021„Szlachetny smak czekolady, na który warto czekać” – ruszyła kampania wizerunkowa marki Wawel„Szlachetny smak czekolady, na który warto czekać” – to hasło rozpoczętej kampanii reklamowej marki Wawel. W nowej komunikacji brand położył nacisk na kategorię czekolad.
0 1 0 0 0 20.10.2021PKO Bank Polski ogłosił kolejny przetarg. Tym razem na dostawcę usług merchandisingowychPKO Bank Polski ogłosił przetarg na wybór firmy świadczącej usługi merchandisingowe dla banku, spółek grupy kapitałowej oraz Fundacji PKO Banku Polskiego. Wybrana firma zajmie się również produkcją folii reklamowych oraz bannerów. Oferty można składać do 28 października 2021 r.
0 1 0 0 0 20.10.2021Przedstawiciele Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether nominowani do listy Eventex 2021Jedenastu członków Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń (TUgether) otrzymało nominację do listy Eventex, czyli 100 najbardziej wpływowych osób w branży eventowej (100 Most Influential People in the Event Industry). Głosowanie potrwa do 23 października 2021 r.
0 1 0 0 0 20.10.2021Różnice we wskaźniku widoczności reklam online sięgają nawet 30 punktów procentowych – pokazuje raport Meetrics za trzeci kwartał 2021 r.Reklamy display były w Polsce bardziej widoczne w trzecim kwartale 2021 r. (64 proc., wobec 62 proc. w drugim kwartale). Widoczność reklam wideo pogorszyła się (z 78 na 76 proc.). Rzuca się w oczy wysoka zmienność współczynników widoczności (viewability) – zarówno przy porównywaniu ze sobą różnych formatów reklam, jak i przy porównaniu viewability tych samych formatów reklam w różnych okresach. To główne wnioski raportu firmy Meetrics za trzeci kwartał 2021 r.
0 1 0 0 0 20.10.2021Facebook planuje rebranding i zmianę nazwy?Facebook planuje w przyszłym tygodniu zmianę nazwy firmy – twierdzi The Verge. Ma to odzwierciedlać skupienie się na budowaniu metaverse.
0 1 0 0 0 20.10.2021Polacy częściej niż przed wakacjami boją się powrotu do biur i odwiedzin w restauracjach. Prawie jedna piąta w ogóle nie korzysta z komunikacji miejskiej – pokazuje badanie DeloitteOdsetek osób deklarujących, że czują się bezpiecznie podczas robienia zakupów spadł o 12 p.p. względem końca czerwca. Jeszcze bardziej, bo o 13 p.p. wzrosły obawy związane z powrotem do biura – wynika z najnowszej edycji raportu „Global State of the Consumer Tracker”, opracowanego przez firmę doradczą Deloitte.
0 1 0 0 0 20.10.2021Polacy kochają promocje – pokazuje badanie SodexoJak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Sodexo, w ostatnim roku 73% Polaków wzięło udział w różnego rodzaju promocjach, a 50% z nich korzysta z promocji raz w miesiącu i częściej. Dlaczego tak chętnie bierzemy w nich udział? Czego oczekujemy od loterii, konkursów i innych akcji promocyjnych?
0 1 0 0 0 19.10.2021Już 27.10 Impact’21 – najważniejsze trendy, które wpłyną na nowy porządek świataJuż 27 i 28 października odbędzie się kongres Impact’21 w Poznań Congress Center. Wydarzenie to 4 sceny, ponad 400 gości z Polski i zagranicy, 16 najważniejszych dziedzin naszego życia i nieskończona ilość inspiracji.