Poprzednia część rozmowy z Maciejem Hermanem poświęcona była przede wszystkim konkursowi Effie Awards 2021 w związku ze zbliżającym się przeglądem zgłoszonych prac przez jury.
Czytaj: Efektywny marketing – to znaczy jaki? Wyjaśnia przewodniczący jury Effie Awards 2021, Maciej Herman
Na zakończenie nasz rozmówca wspomniał jednak o znaczeniu kanału cyfrowego w sprzedaży i komunikacji marki Wedel. Tym razem wychodzimy więc od tego wątku, rozszerzając go na całą kategorię słodyczy.
Jacek Szlak
Czy sądzi pan, że wzrost znaczenia zakupów internetowych będzie trwałą zmianą? Czytam w różnych opracowaniach, że konsumenci spragnieni są doświadczenia zakupowego offline, a słodycze to przecież w dużej mierze zakupy okazjonalne lub impulsowe.
Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz4915 innych artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się wywiad?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy mocną kawą. |