„Szlachetny smak czekolady, na który warto czekać” – ruszyła kampania wizerunkowa marki Wawel
  • 1
  • 1
20.10.2021

„Szlachetny smak czekolady, na który warto czekać” – ruszyła kampania wizerunkowa marki Wawel

„Szlachetny smak czekolady, na który warto czekać” – to hasło rozpoczętej kampanii reklamowej marki Wawel. W nowej komunikacji brand położył nacisk na kategorię czekolad.

Idea skupia się na długotrwałym i dokładnym procesie konszowania, który stoi za szlachetnym smakiem produktów. Marka w reklamie pokazuje, jak bardzo w tym procesie ważny jest czas. To on odpowiada za intensywny smak czekolady.

Nowy spot telewizyjny różni się od dotychczasowych – dynamicznych i pełnych kolorów. Teraz komunikacja ma podkreślać takie wartości jak czekoladowość, eksperckość oraz tradycja.

Działania reklamowe prowadzone są w telewizji, Internecie oraz kinach. Zaplanowano również aktywności PR.

  • Kreacja, strategia oraz realizacja spotu: Bardzo i Dynamo
  • Planowanie i zakup mediów: FullSix Media (telewizja) oraz Harbingers (Internet)
  • 1
kampania wizerunkowa marki Wawel

Nowa kampania wizerunkowa marki Wawel

20 października 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.10.2021

Różnice we wskaźniku widoczności reklam online sięgają nawet 30 punktów procentowych – pokazuje raport Meetrics za trzeci kwartał 2021 r.

Reklamy display były w Polsce bardziej widoczne w trzecim kwartale 2021 r. (64 proc., wobec 62 proc. w drugim kwartale). Widoczność reklam wideo pogorszyła się (z 78 na 76 proc.). Rzuca się w oczy wysoka zmienność współczynników widoczności (viewability) – zarówno przy porównywaniu ze sobą różnych formatów reklam, jak i przy porównaniu viewability tych samych formatów reklam w różnych okresach. To główne wnioski raportu firmy Meetrics za trzeci kwartał 2021 r.