McDonald’s i Mata – marka rozpoczyna współpracę z raperem
  • 4
  • 20
18.10.2021 Aktualizacja:

McDonald’s i Mata – marka rozpoczyna współpracę z raperem

W piątek 15 października McDonald’s opublikował enigmatyczny teaserowy post w mediach społecznościowych. Była to zapowiedź nawiązania współpracy z raperem Michałem Matczakiem znanym jako Mata. 18 października w menu sieci pojawił się zestaw sygnowany przez muzyka.

Na oficjalnym profilu McDonald’s Polska na Facebooku marka zamieściła post opatrzony lakonicznym komentarzem „18.10”. Poza tą datą była w nim tylko animacja z liczbą 33, utrzymana w niebieskiej kolorystyce. Oba te elementy wskazywały na współpracę z Matą. Liczba to jego nick w mediach społecznościowych (@33mata), a okładkę w kolorze niebieskim ma jego najnowsza płyta „Młody Matczak”.

Początkowo McDonald’s nie potwierdzał oficjalnie informacji o nowym menu. Na zdjęciach publikowanych w sieci przez fanów widać było jednak naklejki z napisami „Matchak Latte” i „potrójny Ch33seburger”. Na pozostałych naklejkach można było przeczytać, że zestawy Maty to edycja limitowana i że „Mata przejmuje Maka”. Według domysłów zestawy miały pojawić się w ofercie sieci 18 października, a sama promocja potrwać do 21 listopada.

W poniedziałek rano na stronie www.mcdonalds.pl pojawiła się oficjalna informacja o współpracy. W skład zestawu „33Mata” wchodzą: potrójny cheeseburger, średnie frytki oraz Vanilla Matcha Latte (Matchak Latte). Zestaw dostępny jest wyłącznie w aplikacji mobilnej McDonald’s, w ramach limitowanej czasowo oferty OkazYeah! Dodatkowo fani Maty mogą wygrać ubrania ze specjalnej kolekcji. Szczegóły konkursu podane zostaną na Instagramie.

18 października w kanale McDonald’s na YouTube pojawiły się również reklamy z udziałem Michała Matczaka.

Za strategię, kreację oraz realizację kampanii odpowiada agencja DDB, która produkcję spotu powierzyła Papaya Films. Udźwiękowienie – Głośno, postprodukcja – Rio de Post. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD. Działania PR prowadzone są przez agencję 24/7Communication.

  • 20
McDonald’s i Mata zaczynają współpracę

McDonald’s i Mata zaczynają współpracę

Podobną współpracę rok temu marka nawiązała z amerykańskim raperem Travisem Scottem.

15 października 2021