PKO Bank Polski ogłosił kolejny przetarg. Tym razem na dostawcę usług merchandisingowych
  • 0
  • 1
20.10.2021

PKO Bank Polski ogłosił kolejny przetarg. Tym razem na dostawcę usług merchandisingowych

PKO Bank Polski ogłosił przetarg na wybór firmy świadczącej usługi merchandisingowe dla banku, spółek grupy kapitałowej oraz Fundacji PKO Banku Polskiego. Wybrana firma zajmie się również produkcją folii reklamowych oraz bannerów. Oferty można składać do 28 października 2021 r.

Do zakresu prac wybranej firmy należeć będą m.in.:

  • usługi merchandisingowe,
  • utrzymanie właściwego standardu ekspozycji materiałów reklamowych banku oraz spółek grupy kapitałowej w placówkach banku,
  • produkcja i montaż folii na witrynach placówek banku,
  • usługi w zakresie wykonania, montażu i konserwacji nośników reklamy wielkoformatowej, takich jak bannery i siatki.

Postępowanie przetargowe prowadzone będzie w dwóch etapach. Bank zakłada podpisanie umowy z wybranym dostawcą na okres dwóch lat.

Dodatkowe informacje na temat przetargu i niezbędne dokumenty można znaleźć na stronie www.pkobp.pl.

  • 1
PKO Bank Polski ogłosił przetarg na agencję PR

PKO Bank Polski ogłosił przetarg na agencję PR

20 października 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.10.2021

Różnice we wskaźniku widoczności reklam online sięgają nawet 30 punktów procentowych – pokazuje raport Meetrics za trzeci kwartał 2021 r.

Reklamy display były w Polsce bardziej widoczne w trzecim kwartale 2021 r. (64 proc., wobec 62 proc. w drugim kwartale). Widoczność reklam wideo pogorszyła się (z 78 na 76 proc.). Rzuca się w oczy wysoka zmienność współczynników widoczności (viewability) – zarówno przy porównywaniu ze sobą różnych formatów reklam, jak i przy porównaniu viewability tych samych formatów reklam w różnych okresach. To główne wnioski raportu firmy Meetrics za trzeci kwartał 2021 r.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.10.2021

Polacy częściej niż przed wakacjami boją się powrotu do biur i odwiedzin w restauracjach. Prawie jedna piąta w ogóle nie korzysta z komunikacji miejskiej – pokazuje badanie Deloitte

Odsetek osób deklarujących, że czują się bezpiecznie podczas robienia zakupów spadł o 12 p.p. względem końca czerwca. Jeszcze bardziej, bo o 13 p.p. wzrosły obawy związane z powrotem do biura – wynika z najnowszej edycji raportu „Global State of the Consumer Tracker”, opracowanego przez firmę doradczą Deloitte.