Postępowanie prezesa UOKiK w sprawie T-Mobile - Marketing przy Kawie
Postępowanie prezesa UOKiK w sprawie T-Mobile
  • 0
  • 1
21.10.2021

Postępowanie prezesa UOKiK w sprawie T-Mobile

Prezes UOKiK Tomasz Chróstny wszczął postępowanie przeciwko T-Mobile Polska. Urząd otrzymywał skargi na płatne serwisy aktywowane z wykorzystaniem usługi direct billing. Wielu konsumentów skarży się na przypadkowe uruchomienie płatnych serwisów podczas przeglądania Internetu, np. przez kliknięcie w reklamę. Za naruszenie zbiorowych interesów konsumentów grozi kara do 10 proc. obrotu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55194 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 października 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.10.2021

Różnice we wskaźniku widoczności reklam online sięgają nawet 30 punktów procentowych – pokazuje raport Meetrics za trzeci kwartał 2021 r.

Reklamy display były w Polsce bardziej widoczne w trzecim kwartale 2021 r. (64 proc., wobec 62 proc. w drugim kwartale). Widoczność reklam wideo pogorszyła się (z 78 na 76 proc.). Rzuca się w oczy wysoka zmienność współczynników widoczności (viewability) – zarówno przy porównywaniu ze sobą różnych formatów reklam, jak i przy porównaniu viewability tych samych formatów reklam w różnych okresach. To główne wnioski raportu firmy Meetrics za trzeci kwartał 2021 r.