Przedstawiciele Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether nominowani do listy Eventex 2021 - Marketing przy Kawie
Przedstawiciele Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether nominowani do listy Eventex 2021
  • 0
  • 1
20.10.2021

Przedstawiciele Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether nominowani do listy Eventex 2021

Jedenastu członków Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń (TUgether) otrzymało nominację do listy Eventex, czyli 100 najbardziej wpływowych osób w branży eventowej (100 Most Influential People in the Event Industry). Głosowanie potrwa do 23 października 2021 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55057 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 października 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.10.2021

Różnice we wskaźniku widoczności reklam online sięgają nawet 30 punktów procentowych – pokazuje raport Meetrics za trzeci kwartał 2021 r.

Reklamy display były w Polsce bardziej widoczne w trzecim kwartale 2021 r. (64 proc., wobec 62 proc. w drugim kwartale). Widoczność reklam wideo pogorszyła się (z 78 na 76 proc.). Rzuca się w oczy wysoka zmienność współczynników widoczności (viewability) – zarówno przy porównywaniu ze sobą różnych formatów reklam, jak i przy porównaniu viewability tych samych formatów reklam w różnych okresach. To główne wnioski raportu firmy Meetrics za trzeci kwartał 2021 r.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.10.2021

Polacy częściej niż przed wakacjami boją się powrotu do biur i odwiedzin w restauracjach. Prawie jedna piąta w ogóle nie korzysta z komunikacji miejskiej – pokazuje badanie Deloitte

Odsetek osób deklarujących, że czują się bezpiecznie podczas robienia zakupów spadł o 12 p.p. względem końca czerwca. Jeszcze bardziej, bo o 13 p.p. wzrosły obawy związane z powrotem do biura – wynika z najnowszej edycji raportu „Global State of the Consumer Tracker”, opracowanego przez firmę doradczą Deloitte.