Blizzard drama – czego upadek Blizzarda uczy badaczy i opiekunów marekBlizzard drama – czego upadek Blizzarda uczy badaczy i opiekunów marekBlizzard drama – czego upadek Blizzarda uczy badaczy i opiekunów marekBlizzard drama – czego upadek Blizzarda uczy badaczy i opiekunów marek
Marka potężna, ale niespójna ląduje w zamieci własnych grzechów (fot. Pixabay)

Blizzard drama – czego upadek Blizzarda uczy badaczy i opiekunów marek

Blizzard drama – czego upadek Blizzarda uczy badaczy i opiekunów marek
Krzysztof Domeradzki

Krzysztof Domeradzki

-

media domain operational lead, Kantar

Krzysztof Domeradzki

Krzysztof Domeradzki

media domain operational lead
Kantar

Specjalizuje się w badaniach dyskursu internetowego, badaniach trendów i młodych pokoleń oraz badaniach reklamy. Odpowiada za wdrażanie i rozwój metodologii digitalowych w grupie Kantar. Miłośnik wielkiej, zbiorowej świadomości, jaką staje się Internet oraz jego nowe zjawiska i subkultury. Twórca „Zapytajnika” – newslettera Polskiego Towarzystwa Badań Rynku i Opinii. Prywatnie fan wszelkich form eskapizmu oraz długich spacerów z psami.

Bycie człowiekiem to dość skomplikowana i trudna do zrozumienia sprawa. Jesteśmy na tej planecie +/- 300 000 lat, a dalej nie mamy pojęcia, co tak naprawdę sprawia, że jesteśmy czym jesteśmy. Pasja, miłość, nienawiść, smutek czy kreatywność? Człowieczeństwo to skomplikowana pajęczyna emocji, myśli i wspomnień, które przelatują przez naszą świadomość jak deszcz komet przelatuje przez czarne niebo (tak jest, to zdanie naprawdę powstało i nie żałuje absolutnie niczego!). Jesteśmy otwarcie zakochani w swojej złożoności i tajemniczości. Nie przeszkadza nam to jednak usilnie dążyć do skategoryzowania, zbadania i opisania tylu aspektów naszego istnienia, ile tylko się da.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się