Facebook planuje rebranding i zmianę nazwy?
  • 0
  • 1
20.10.2021

Facebook planuje rebranding i zmianę nazwy?

Facebook planuje w przyszłym tygodniu zmianę nazwy firmy – twierdzi The Verge. Ma to odzwierciedlać skupienie się na budowaniu metaverse.

Zmiana ma zostać ogłoszona przez Marka Zuckerberga 28 października podczas dorocznej firmowej konferencji „Connect”. Ma zasygnalizować ambicję giganta technologicznego, aby być znanym nie tylko z mediów społecznościowych.

Rebranding prawdopodobnie będzie pozycjonował serwis społecznościowy jako jeden z wielu produktów firmy macierzystej, nadzorującej m.in. takie marki, jak Instagram, WhatsApp i Oculus. Rzecznik Facebooka odmówił komentarza w sprawie tych doniesień.

Nowa nazwa firmy jest ściśle strzeżoną tajemnicą. Podobno nie jest powszechnie znana nawet całemu kierownictwu wyższego szczebla. Według The Verge może mieć jednak coś wspólnego z Horizon – nazwą jeszcze nieopublikowanej aplikacji do spotkań w wirtualnej rzeczywistości, którą firma rozwija od kilku lat. Nazwa tej aplikacji została niedawno zmieniona na Horizon Worlds.

W lipcu szef Facebooka powiedział The Verge, że w ciągu najbliższych kilku lat jego firma „skutecznie przejdzie od postrzegania jej jako przede wszystkim podmiotu zajmującego się mediami społecznościowymi do bycia firmą metaverse”.

Zmiana może również posłużyć do dalszego oddzielenia futurystycznej działalności, na której koncentruje się Zuckerberg, od intensywnej kontroli, jaką Facebook prowadzi obecnie pod kątem sposobu, w jaki działa dziś jego platforma społecznościowa.

Źródło: www.theverge.com

  • 1
Facebook planuje rebranding

Facebook planuje rebranding i zmianę nazwy?

 

20 października 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.10.2021

Polacy częściej niż przed wakacjami boją się powrotu do biur i odwiedzin w restauracjach. Prawie jedna piąta w ogóle nie korzysta z komunikacji miejskiej – pokazuje badanie Deloitte

Odsetek osób deklarujących, że czują się bezpiecznie podczas robienia zakupów spadł o 12 p.p. względem końca czerwca. Jeszcze bardziej, bo o 13 p.p. wzrosły obawy związane z powrotem do biura – wynika z najnowszej edycji raportu „Global State of the Consumer Tracker”, opracowanego przez firmę doradczą Deloitte.

19 października 2021