0 1 0 0 0 6.02.2024Time SA tworzy Dział Marketingu, Sprzedaży i Branded Content (DMS)W spółce Time SA powstał Dział Marketingu, Sprzedaży i Branded Content. Do jego priorytetowych zadań należą działania analityczne oraz aktywacja sprzedaży poprzez synergię wszystkich produktów z portfolio Grupy ZPR Media. Dyrektorem działu DMS została Magda Owczarczak.
0 2 0 0 0 6.02.2024Reklama telewizyjna w 2023 r.: spadek nakładów na sponsoring i product placementWpływ na dynamikę wpływów reklamowych stacji telewizyjnych miał spadek nakładów na sponsoring i product placement w czwartym kwartale. Po czterech kwartałach 2023 r. wydatki na reklamę telewizyjną wzrosły o 3,3%, a w czwartym kwartale wzrost ten wyniósł rok do roku 0,4% – wynika z analizy Publicis Groupe.
0 1 0 0 0 6.02.2024Wódka Finlandia rozpoczyna globalny przetarg na agencję kreatywnąMarka wódki Finlandia rozpoczęła przetarg reklamowy. W listopadzie ubiegłego roku marka została przejęta przez Coca-Colę od innego amerykańskiego koncernu Brown-Forman za 220 mln dol.
0 1 0 0 0 5.02.2024Marka Olej Beskidzki (Bielmar) wybiera WebTalkOlej Beskidzki odświeża wizerunek. Do tego celu wybrał agencję digitalową WebTalk. Będzie odpowiedzialna za obsługę komunikacyjną marki.
1 2 0 0 0 5.02.2024Lidloteria – milion złotych do wygrania w loterii LidlaOd 5 lutego klienci sklepów Lidl Polska mogą wziąć udział w „Lidloterii”. Codziennie od 6:00 do 21:59 co godzinę można wygrać bon na zakupy o wartości 500 zł, co tydzień 25 000 zł, a w wielkim finale 1 mln zł.
0 3 0 0 0 5.02.2024Startuje kolejna edycja promocji „Dwa Szybkie Żubry”Startuje szeroka komunikacja promocji marki Żubr – „Dwa Szybkie Żubry”. Loteria potrwa do 31 lipca 2024 r. Do wygrania jest 8 mln piw.
0 2 0 0 0 5.02.2024Ukazał się „Whites Digital Insiders Trendbook 2024”Ten trendbook to zbiór doświadczeń oraz przewidywań na najbliższy rok, przygotowany przez zespół ekspertów agencji Whites i 26 managerów czołowych marek z różnych branż.
1 1 0 0 0 5.02.2024Amol nawiązuje w kampanii do tradycji przekazywania leku z pokolenia na pokolenieWypełnione ziołami outdoorowe kreacje marki Amol zapraszają przechodniów do zanurzenia się w świecie produktu. Hasło „Siła z ziół” oraz ilustracja nawiązują do składu leku.
1 2 0 0 0 5.02.2024Anthony Hopkins w reklamie na Super Bowl wciela się w rolę maskotki klubu piłkarskiegoZnany aktor Anthony Hopkins wystąpił reklamie marki kawy mrożonej Stok Cold Brew Coffee, przygotowanej na Super Bowl 2024. Wcielił się w niej w rolę smoka Wrexa – maskotki walijskiego klubu piłkarskiego.
0 1 0 0 0 4.02.2024Sieć Publicis Health przystała na ugodę. Zapłaciła w USA prawie 350 mln dol. za przyczynienie się do zjawiska znanego jako kryzys opioidowyAgencja Publicis Health zawarła z amerykańskimi stanami ugodę o wartości 350 mln dol. Chodzi o obsługę firmy farmaceutycznej Purdue Pharma i tym samym udział w rozszerzeniu kryzysu opioidowego.