1 1 0 1.10.2024Publicis Groupe rozpoczęła kampanię employer brandingowąGrupa Publicis rozpoczęła kampanię reklamową mającą na celu wzmocnienie wizerunku firmy jako czołowego pracodawcy w branży marketingowej. Działania komunikacyjne skierowane są do absolwentów i studentów wybranych uczelni wyższych oraz specjalistów, którzy już rozpoczęli karierę w reklamie i marketingu.
0 4 0 1.10.2024Kampania G4M3R walczy z utartym wizerunkiem graczyMarka komputerów G4M3R rozpoczęła działania komunikacyjne pod hasłem „Follow your game”. Walczy w nich z utartym wizerunkiem społeczności graczy i pokazuje, że granie to jedno z wielu hobby.
1 3 3 1.10.2024Branża marketingowa dyskutuje i krytykuje wódkę w saszetkach Voodoo Monkey. Firma wycofuje produkt z rynkuWprowadzenie do sklepów wódki w saszetkach Voodoo Monkey wywołało komentarze i krytykę m.in. specjalistów od marketingu. Właścicielem marki jest firma OLV, mimo że internauci podejrzewali o to Maspex.
0 4 0 1.10.2024Gemius publikuje raport „E-commerce w Polsce 2024″Ukazał się właśnie raport Gemiusa „E-commerce w Polsce 2024”. Nakreśla obraz rodzimego rynku e-zakupów.
3 2 0 1.10.2024„Widzimy się u Ciebie!” – Szymon Majewski promuje płatności bezgotówkoweCelem akcji Fundacji Polska Bezgotówkowa jest zauważenie i docenienie małych firm. Działania mają edukować i zachęcać przedsiębiorców do przyjmowania płatności bezgotówkowych. Ambasadorem akcji jest Szymon Majewski.
3 2 0 30.09.2024Dzisiek i Jutrek – bohaterowie marki Vectra – w kampanii „Do końca roku”Kolejne odsłony przygód bohaterów Vectry, Dziśka i Jutrka, przedstawiają jesienne oferty. Kampania operatora telewizji kablowej trwa w kanałach ATL, BTL i online. Reżyserem spotów jest Bartosz Kędzierski.
0 1 0 30.09.2024Konferencja marketingowa DIMAQ Day 2024 już za kilka dniJakie trendy będą kształtować współczesny digital marketing w najbliższych latach? Już 8–10 października będzie można je poznać w czasie konferencji DIMAQ Day, organizowanej przez IAB Polska w Katowicach, Wrocławiu i Poznaniu.
1 2 0 30.09.2024„Radio Zet – Muzyka nr 1” – rusza kampania1 października br. startuje jesienna kampania Radia Zet, która obejmie telewizje, sieci kin i internet. Towarzyszy jej akcja, podczas której prezenterzy stacji wraz z polskimi gwiazdami muzycznymi będą odwiedzać słuchaczy z całej Polski.
1 2 0 30.09.2024Premiera spotu „TVP Info – włącz się na nowo”Kanał informacyjny TVP Info rozpoczął nadawanie z nowego studia. W poniedziałek, 30 września stacja zaprezentowała też nowy logotyp i oprawę graficzną. Celem zmian jest wzmocnienie newsowego charakteru TVP Info i zerwanie z wizerunkiem stacji propagandowej.
1 2 0 30.09.2024Carrefour promuje swoją loterię SzczęścioMatSieć sklepów Carrefour zaprosiła swoich klientów do udziału w Wielkiej Loterii SzczęścioMat z pulą nagród o wartości 2,8 mln zł. Akcja startuje 30 września i potrwa do 19 października.