Reklama telewizyjna w 2023 r.: spadek nakładów na sponsoring i product placement
  • 0
  • 2
6.02.2024

Reklama telewizyjna w 2023 r.: spadek nakładów na sponsoring i product placement

Wpływ na dynamikę wpływów reklamowych stacji telewizyjnych miał spadek nakładów na sponsoring i product placement w czwartym kwartale. Po czterech kwartałach 2023 r. wydatki na reklamę telewizyjną wzrosły o 3,3%, a w czwartym kwartale wzrost ten wyniósł rok do roku 0,4% – wynika z analizy Publicis Groupe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 lutego 2024

5 lutego 2024