Ukazał się „Whites Digital Insiders Trendbook 2024”
  • 0
  • 2
5.02.2024

Ukazał się „Whites Digital Insiders Trendbook 2024”

Ten trendbook to zbiór doświadczeń oraz przewidywań na najbliższy rok, przygotowany przez zespół ekspertów agencji Whites i 26 managerów czołowych marek z różnych branż.

Wśród ekspertów współtworzących „Whites Digital Insiders Trendbook 2024” znaleźli się reprezentanci marek z branż:

  • zdrowie i medycyna (m.in. Sandoz Polska, Adamed Pharma, Apteka i Drogeria Melissa),
  • kosmetyki (m.in. Douglas, Galderma Cataphil, Mary Kay Cosmetics),
  • odzież i moda (m.in. Wojas, Lancerto, Próchnik 1948, Victoria’s Secret & Co., Calzedonia Group, Muscat Eyewear),
  • budowlana (m.in. Lafarge Polska, Erbud Group),
  • AGD (m.in. Dafi Polskie Filtry, Groupe SEB – Tefal, Krups, WMF),
  • elektronika (Lantre),
  • żywność (Mars),
  • e-commerce (m.in. Glosel – TaniaKsiazka.pl i Bee.pl, Packeta Poland, Izba Gospodarki Elektronicznej).

Link do pobrania trendbooka: agencjawhites.pl/digital-insiders-trendbook-2024 .

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym publikacji.

  • 2
Whites Digital Insiders Trendbook

Whites Digital Insiders Trendbook

Whites Digital Insiders Trendbook

5 lutego 2024

4 lutego 2024

3 lutego 2024