Amol nawiązuje do tradycji i ziołowości - Marketing przy Kawie
Amol nawiązuje w kampanii do tradycji przekazywania leku z pokolenia na pokolenie
  • 1
  • 1
5.02.2024

Amol nawiązuje w kampanii do tradycji przekazywania leku z pokolenia na pokolenie

Wypełnione ziołami outdoorowe kreacje marki Amol zapraszają przechodniów do zanurzenia się w świecie produktu. Hasło „Siła z ziół” oraz ilustracja nawiązują do składu leku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56217 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 lutego 2024

4 lutego 2024

3 lutego 2024