Amol nawiązuje w kampanii do tradycji przekazywania leku z pokolenia na pokolenie
  • 1
  • 1
5.02.2024

Amol nawiązuje w kampanii do tradycji przekazywania leku z pokolenia na pokolenie

Wypełnione ziołami outdoorowe kreacje marki Amol zapraszają przechodniów do zanurzenia się w świecie produktu. Hasło „Siła z ziół” oraz ilustracja nawiązują do składu leku.

Najnowsza komunikacja wpisuje się w dotychczasową strategię marki, nawiązując do ziołowości Amolu, ale wychodzi także o krok dalej. Postanowiliśmy otworzyć się na młodszą grupę docelową. Nie chcieliśmy kolejnej typowej reklamy leku, która zginie w paśmie reklamowym i przestrzeni miejskiej. Zwłaszcza że to pierwsze outdoorowe działania brandu – mówi Zuzanna Borowiecka-Kruszczyńska, senior brand manager z firmy Orifarm (producent leku Amol).

Kampania telewizyjna, prowadzona we wszystkich największych stacjach, nawiązuje do tradycji Amolu i przekazywania go z pokolenia na pokolenie. Babcia wręczająca wnuczce lek przekazuje jej także wiedzę o tym, jak radzić sobie z przeziębieniem. Otwarcie produktu sprawia, że całe otoczenie wypełniają zioła dotychczas zamknięte w butelce.

Kampania jest prowadzona w telewizji, internecie i OOH. Działania digital obejmują programmatic, VOD, YouTube i Meta. Kampania promuje pastylki amolowe i nowość – plastry ułatwiających oddychanie.

Za przygotowanie idei, strategii, kreacji oraz za nadzór produkcyjny odpowiada krakowska agencja Adheads. Planowaniem i zakupem mediów zajął się OMD, a produkcją spotu wideo – Pink Media.

  • 1
Amol nawiązuje w kampanii do tradycji przekazywania leku z pokolenia na pokolenie

Amol nawiązuje w kampanii do tradycji przekazywania leku z pokolenia na pokolenie

5 lutego 2024

4 lutego 2024

3 lutego 2024