Anthony Hopkins w reklamie na Super Bowl wciela się w rolę maskotki klubu piłkarskiego
  • 1
  • 2
5.02.2024

Anthony Hopkins w reklamie na Super Bowl wciela się w rolę maskotki klubu piłkarskiego

Znany aktor Anthony Hopkins wystąpił reklamie marki kawy mrożonej Stok Cold Brew Coffee, przygotowanej na Super Bowl 2024. Wcielił się w niej w rolę smoka Wrexa – maskotki walijskiego klubu piłkarskiego.

Spot jest pełen paradoksów. Przygotowano go na tegoroczny finał ligi futbolu amerykańskiego, czyli Super Bowl (11 lutego). Pokazuje aktora, który wciela się w rolę maskotki klubu, ale piłkarskiego. I to nie ze Stanów Zjednoczonych, ale z Walii. Klubu nieprzypadkowego. Jest to Wrexham AFC, którego właścicielami są amerykańscy aktorzy Ryan Reynolds i Rob McElhenney. Marka Stok jest także sponsorem stadionu Wrexham AFC.

Reklamę rozpoczyna monolog Hopkinsa, który tłumaczy, czym jest przygotowanie się do przemiany w odgrywaną postać. Sposób w jakim mówi sugeruje, że chodzi o rolę dramatyczną. „Grać to oszukiwać. Ale żeby stać się tą bestią, potrzeba trochę dodatkowego kopa” – mówi Anthony Hopkins. Przywodzi to oczywiście na myśl jego słynne role przerażających morderców.

– Ludzie są przyzwyczajeni do oglądania reklam kawy podczas Super Bowl, ale nie sądzę, że spodziewają się, że będzie to zimny napar. Nie mówiąc już o marce kawy na zimno celebrującej walijską drużynę piłkarską – tłumaczy Brittney Polka, wiceprezes ds. napojów gotowych do spożycia w Danone North America i liderka Stok Cold Brew Coffee.

Spot stworzyła agencja Maximum Effort, której właścicielem jest Ryan Reynolds, we współpracy z wewnętrzną agencją Danone, Harvest Creative. Reżyserem spotu jest Bryan Rowland.

  • 2
Anthony Hopkins znów jest smokiem. Ale jakim?

Anthony Hopkins znów jest smokiem. Ale jakim?

Anthony Hopkins znów jest smokiem. Ale jakim?

4 lutego 2024

3 lutego 2024