Time SA tworzy Dział Marketingu, Sprzedaży i Branded Content (DMS)
  • 0
  • 1
6.02.2024

Time SA tworzy Dział Marketingu, Sprzedaży i Branded Content (DMS)

W spółce Time SA powstał Dział Marketingu, Sprzedaży i Branded Content. Do jego priorytetowych zadań należą działania analityczne oraz aktywacja sprzedaży poprzez synergię wszystkich produktów z portfolio Grupy ZPR Media. Dyrektorem działu DMS została Magda Owczarczak.

W odpowiedzi na nowe wyzwania, jakie stawia przed nami zmieniający się rynek, intensyfikujemy działania. Jeszcze bardziej korzystamy z szerokiego wachlarza zasobów Grupy ZPR Media. Dział DMS działa w ścisłej współpracy z działami handlowymi i pionem redakcyjnym. Tworzy to centrum kompetencji pozwalające na rozwój oferty sprzedażowej uwzględniającej takie obszary, jak poszukiwanie synergii i wspólnych płaszczyzn komunikacji pomiędzy Time SA a markami naszych klientów – mówi Magda Owczarczak, dyrektor nowego działu.

W ramach działu wyodrębniono dwa piony:

  • Pion analityczno-argumentacyjny odpowiada za rozwój oferty sprzedażowej w radiu i internecie oraz wsparcie w przygotowaniu strategii komunikacyjnej dla klientów. Budują go Magda Owczarczak i Beata Szulęcka.
  • Pion branded content zajmuje się przygotowaniem i realizacją akcji niestandardowych i specjalnych w ścisłej współpracy z redakcjami. Tworzą go Anna Głowa, Martyna Sadowska oraz Monika Borkowska.

Dodatkowo do Działu Sprzedaży Krajowej w spółce dołączyły Inga Makowska oraz Ewa Tenczyńska. Wzmacniają struktury sprzedażowe w obszarze radia i internetu, oferując produkty z portfolio Grupy ZPR Media na rynku agencyjnym i klienckim.

  • 1
Time SA

Time SA (Grupa ZPR Media) utworzyła Dział Marketingu, Sprzedaży i Branded Content

6 lutego 2024

5 lutego 2024