Marka Olej Beskidzki (Bielmar) wybiera WebTalk
  • 0
  • 1
5.02.2024

Marka Olej Beskidzki (Bielmar) wybiera WebTalk

Olej Beskidzki odświeża wizerunek. Do tego celu wybrał agencję digitalową WebTalk. Będzie odpowiedzialna za obsługę komunikacyjną marki.

W ramach wygranego konkursu WebTalk odpowiada za tworzenie i strategię wielokanałowej promocji marki z uwzględnieniem:

  • koncepcji kreatywnej,
  • zakupu i optymalizacji mediów,
  • produkcji spotu wizerunkowego i materiałów POS.

Stworzono nową stronę internetową Oleju Beskidzkiego, prowadzone są też działania z zakresu influencer marketingu.

Kampania została zaplanowana w dwóch odsłonach i potrwa do końca roku kalendarzowego. WebTalk będzie odpowiadał również za:

  • komunikację marki w kanałach social media (Facebook, Instagram, TikTok),
  • cykliczne współprace z content creatorami,
  • kampanie mediowe wspierające stałe działania komunikacyjne w social media w 2024 r.
  • 1
Olej Beskidzki wybiera WebTalk

Olej Beskidzki wybiera WebTalk

5 lutego 2024