Olej Beskidzki (Bielmar) wybiera WebTalk - Marketing przy Kawie
Marka Olej Beskidzki (Bielmar) wybiera WebTalk
  • 0
  • 1
5.02.2024

Marka Olej Beskidzki (Bielmar) wybiera WebTalk

Olej Beskidzki odświeża wizerunek. Do tego celu wybrał agencję digitalową WebTalk. Będzie odpowiedzialna za obsługę komunikacyjną marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55869 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 lutego 2024