1 1 0 0 0 2.02.2024„Góralki. Bo tak!” – marka zmienia styl komunikacjiProducent wafelków Góralki, IDC Polonia, zdecydował o zmianie komunikacji marki i dostosowaniu jej do nowych odbiorców.
0 1 0 0 0 2.02.2024TikTok testuje funkcję identyfikowania produktów w filmach i sprzedaży w aplikacjiTikTok w Stanach Zjednoczonych testuje funkcję, która sprawi, że produkty pojawiające się w filmach będą podlinkowane i możliwe do kupienia z poziomu aplikacji – wynika z informacji Bloomberga.
0 1 0 0 0 1.02.2024Bluerank tworzy studio brandingoweAgencja Bluerank utworzyła studio brandingowe łączące kompetencje strategiczne, design, social media i media buying. Na jego czele stanął Radosław Grzybowski, wcześniej dyrektor strategii w agencji Gong, później założyciel oraz dyrektor strategiczny i kreatywny 19 Południka. Rozwój tego obszaru ma związek z rosnącym zapotrzebowaniem rynku na podejście efektywnościowe już nie tylko w obszarze performance marketingu, SEO, contentu czy analityki.
0 4 0 0 0 1.02.202444% firm inwestowało w działania reklamowe na LinkedInie w 2023 r. – analiza SotrenderaW 2023 r. w działania płatne na LinkedInie inwestowało 44% firm. Jedna trzecia z nich korzystała z reklam w celu pozyskiwania obserwujących.
2 1 0 0 0 1.02.2024Zimowa kampania Orange promuje nową ofertę abonamentowąKampania Mobile Voice Orange promuje ofertę przenoszenia numeru tej sieci. Nowi użytkownicy mogą otrzymać nawet pięć miesięcy abonamentu za 0 zł oraz nowoczesne telefony przystosowane do obsługi internetu 5G.
0 3 0 0 0 1.02.2024 ARTYKUŁ SPONSOROWANYCztery bezpłatne webinary Grupy Eura7 – m.in. o organizacji loterii i programu lojalnościowegoGrupa Eura7 w lutym zaprasza na cztery webinary. Dotyczyć będą organizowania loterii promocyjnych, tworzenia programów lojalnościowych B2B, kreowania ambasadorów marki oraz rebrandingu.
0 1 0 0 0 1.02.2024Już 15.02 konferencja IAB HowTo: Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii15 lutego odbędzie się kolejna edycja konferencji IAB Polska z serii IAB HowTo. Tym razem tematem będzie efektywność kampanii marketingowych w kontekście wykorzystania nowych technologii.
0 1 0 0 0 1.02.2024Powstała nowa agencja SupermassiveZałożycielem Supermassive jest Michał Kisielewski, dyrektor kreatywny wywodzący się z digitalu, od piętnastu lat związany z branżą, twórca wizualny i reżyser. Specjalizację agencji określa jako augmented creativity, czyli wykorzystanie narzędzi AI na każdym etapie procesu kreatywnego i biznesowego.
1 1 0 0 1 31.01.2024Marka podpasek stworzyła walentynkowe czekoladki „Let’s have period sex”Amerykańska marka podpasek U by Kotex we współpracy z producentem żywności funkcjonalnej stworzyła czekoladki „Let's have period sex”. Deklaruje, że chce w ten sposób w walentynki znormalizować dyskusję o seksie w czasie miesiączki.
1 4 0 0 0 31.01.2024Kampania reklamowa sklepów Selgros pod hasłem „Dla szefów wszystkich kuchni”Kampania reklamowa sieci Selgros to nowa idea kreatywna pod hasłem „Dla szefów wszystkich kuchni”. Pokazuje nowych bohaterów, a akcja spotu toczy się w ich domach.