Startuje kolejna edycja promocji „Dwa Szybkie Żubry”
  • 0
  • 3
5.02.2024

Startuje kolejna edycja promocji „Dwa Szybkie Żubry”

Startuje szeroka komunikacja promocji marki Żubr – „Dwa Szybkie Żubry”. Loteria potrwa do 31 lipca 2024 r. Do wygrania jest 8 mln piw.

Udział w promocji „Dwóch Szybkich Żubrów nie da się przeoczyć” wymaga zakupu piwa ze specjalnym oznaczeniem na opakowaniu, aby móc wygrać dwa kolejne. Głównym nośnikiem przekazu kampanii jest spot.

Informacja o wygranej w postaci dwóch piw znajduje się pod kapslem lub zawleczką. Wraz z dowodem zakupu stanowi podstawę wydania nagrody w wybranych sklepach. Działania reklamowe będą realizowane w telewizji, internecie (m.in. w social media), a także w punktach sprzedaży.

Koncepcję spotu telewizyjnego przygotowała agencja PZL. Produkcją zajął się dom produkcyjny Oto Film, udźwiękowieniem Juice, postprodukcją Platige Image. Za digital i PR odpowiada Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Strategią komunikacji, planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Zenith (Publicis Groupe).

  • 3
Startuje kolejna edycja promocji „Dwa Szybkie Żubry”

Startuje kolejna edycja promocji „Dwa Szybkie Żubry”

Startuje kolejna edycja promocji „Dwa Szybkie Żubry”
Startuje kolejna edycja promocji „Dwa Szybkie Żubry”

5 lutego 2024

4 lutego 2024