Konkursy konsumenckie – dlaczego i jak warto je przeprowadzać?Konkursy konsumenckie – dlaczego i jak warto je przeprowadzać?Konkursy konsumenckie – dlaczego i jak warto je przeprowadzać?Konkursy konsumenckie – dlaczego i jak warto je przeprowadzać?
Wyróżnienie akcji konkursowej w miejscu sprzedaży to podstawa (fot. Pixabay)

Konkursy konsumenckie – dlaczego i jak warto je przeprowadzać?

Konkursy konsumenckie – dlaczego i jak warto je przeprowadzać?
Maciej Olipra

Maciej Olipra

-

współzałożyciel, CEO, Global Shopper Marketing

Maciej Olipra

Maciej Olipra

współzałożyciel, CEO
Global Shopper Marketing

Od 15 lat związany z shopper marketingiem. Doświadczenie zdobywał w strukturach sprzedażowych oraz marketingowych międzynarodowych korporacji, m.in. u takich graczy jak Grupa Żywiec, Carlsberg czy Kompania Piwowarska.

Każdy, dla kogo rozwój czy wsparcie sprzedaży marek jest chlebem powszednim, w różnych okresach roku staje przed decyzją, jakie działania podjąć, aby rotacja produktu była na odpowiednim poziomie. Gros działań planuje się z reguły na etapie budżetowania kolejnego roku, ale wiele podejmowanych jest reaktywnie, w zależności od tego, jak marka realizuje swoje założenia wolumenowe. Trzeba też pamiętać, że podejmowane inicjatywy nie powinny deprecjonować postrzeganej wartości marki. Dobrze przygotowany konkurs dla konsumentów potrafi sprostać wszystkim tym wyzwaniom.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja