Espresso

25 kwietnia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.04.2022

Inflacja wpływa na plany wakacyjne Polaków – pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia

59% Polaków jest zdania, że wyjazdy wakacyjne są w tym roku droższe niż w ubiegłym, przy czym 31% uważa, że ceny są zdecydowanie wyższe. W porównaniu z ubiegłym rokiem teraz dwa razy więcej Polaków zamierza odpoczywać za granicą. Niemal co czwarty Polak nie planuje żadnego wyjazdu wakacyjnego, a co piąty nie podjął jeszcze żadnej decyzji. 66% badanych przyznaje, że na ich decyzje o wakacjach duży wpływ ma inflacja oraz wzrost cen – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
25.04.2022

Co robią nastolatkowie, gdy rodzice ich nie widzą? Netflix przeprowadził badanie inspirowane serialem „Zachowaj spokój”

Gdzie są i z kim rozmawiają nastolatkowie, gdy rodzice ich nie widzą? W serialu Netfliksa „Zachowaj spokój” na podstawie powieści Harlana Cobena poznajemy historie rodzinne, które inspirują do dyskusji o ważnych i aktualnych problemach. W zleconym przez platformę streamingową badaniu Kantar zapytał rodziców w Polsce, czy zainstalowaliby w telefonach dorastających dzieci aplikację monitorującą. Kolejna kwestia: gdzie są granice zaufania i prywatności w relacji rodzic – nastoletnie dziecko.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.04.2022

Polacy nie bojkotują sieci handlowych tak, jak zapowiadali. Analiza UCE Research i Proxi.cloud

Rzeczywistość mocno odbiega od deklaracji Polaków dotyczących bojkotu sieci handlowych, które pozostały na rosyjskim rynku. Pokazuje to analiza Proxi.cloud i UCE Research, zrealizowana na podstawie obserwacji blisko 500 tys. konsumentów. Ruch w placówkach Auchan wzrósł nawet bardziej niż u konkurencji. Liczba unikalnych klientów tej sieci wprawdzie nieznacznie zmalała, ale strata i tak jest mniejsza niż w innych hipermarketach. Zdecydowanie gorzej na tle pozostałych marketów budowlanych poradziła sobie sieć Leroy Merlin, która zanotowała same spadki. Z kolei w placówkach Decathlonu ruch wzrósł, podczas gdy w całym segmencie sklepów sportowych i turystycznych zmniejszył się. W kwestii liczby unikalnych klientów konkurencja wykazała nieco mniejszy spadek niż sieć.

24 kwietnia 2022

22 kwietnia 2022

Poprzednie Następne