- 2
- 4
Internauci uznali reklamę Shopee za irytującą
Platforma zakupowa Shopee rozpoczęła kampanię promującą akcję „Zakupowa majówka”. Internauci okrzyknęli jej spot najbardziej irytującą reklamą emitowaną w polskich mediach.
W wideo wykorzystano przerobioną wersję dziecięcej piosenki „Baby Shark”. Bohaterowie reklamy wykonują do niej prosty układ taneczny. W kampanię Shopee zaangażowano również influencerów z Instagrama i TikToka oraz celebrytów, m.in. Cleo.
Wyświetl ten post na Instagramie
Oryginalna wersja piosenki „Baby Shark”
Spoty emitowane są w mediach społecznościowych oraz w telewizji. Częstotliwość ich emisji jest duża, przez co internauci uznali kampanię za bardzo irytującą. Ponadto zdaniem niektórych użytkowników mediów społecznościowych firma usuwa negatywne komentarze ze swoich profili. Wiele osób porównuje spot „Zakupowej majówki” do reklamy Media Expert z Eweliną Lisowską. Kilka lat temu była ona z dużą częstotliwością emitowana w polskiej telewizji i radiu i również wywoływała sporo negatywnych emocji wśród konsumentów.
- 4