Wystartowała kampania Avonu „Szok! Ale jakość” - Marketing przy Kawie
Wystartowała kampania Avonu „Szok! Ale jakość”
  • 3
  • 4
25.04.2022

Wystartowała kampania Avonu „Szok! Ale jakość”

„Szok! Ale jakość” – to hasło rozpoczętej kampanii wizerunkowej Avonu. Firma zaprosiła dziesięć Polek, które nie używają produktów marki, do testowania w ciemno jej kosmetyków. Jak przekonuje, bazując na jakości ocenianych produktów, były one przekonane, że sprawdzają kosmetyki droższych, renomowanych firm. Wśród uczestniczek testów znalazła się influencerka Maja Kołodziejczyk.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55733 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

25 kwietnia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
25.04.2022

Inflacja wpływa na plany wakacyjne Polaków – pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia

59% Polaków jest zdania, że wyjazdy wakacyjne są w tym roku droższe niż w ubiegłym, przy czym 31% uważa, że ceny są zdecydowanie wyższe. W porównaniu z ubiegłym rokiem teraz dwa razy więcej Polaków zamierza odpoczywać za granicą. Niemal co czwarty Polak nie planuje żadnego wyjazdu wakacyjnego, a co piąty nie podjął jeszcze żadnej decyzji. 66% badanych przyznaje, że na ich decyzje o wakacjach duży wpływ ma inflacja oraz wzrost cen – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.

  • 0
  • 4
  • 0
25.04.2022

Co robią nastolatkowie, gdy rodzice ich nie widzą? Netflix przeprowadził badanie inspirowane serialem „Zachowaj spokój”

Gdzie są i z kim rozmawiają nastolatkowie, gdy rodzice ich nie widzą? W serialu Netfliksa „Zachowaj spokój” na podstawie powieści Harlana Cobena poznajemy historie rodzinne, które inspirują do dyskusji o ważnych i aktualnych problemach. W zleconym przez platformę streamingową badaniu Kantar zapytał rodziców w Polsce, czy zainstalowaliby w telefonach dorastających dzieci aplikację monitorującą. Kolejna kwestia: gdzie są granice zaufania i prywatności w relacji rodzic – nastoletnie dziecko.

  • 0
  • 1
  • 0
25.04.2022

Polacy nie bojkotują sieci handlowych tak, jak zapowiadali. Analiza UCE Research i Proxi.cloud

Rzeczywistość mocno odbiega od deklaracji Polaków dotyczących bojkotu sieci handlowych, które pozostały na rosyjskim rynku. Pokazuje to analiza Proxi.cloud i UCE Research, zrealizowana na podstawie obserwacji blisko 500 tys. konsumentów. Ruch w placówkach Auchan wzrósł nawet bardziej niż u konkurencji. Liczba unikalnych klientów tej sieci wprawdzie nieznacznie zmalała, ale strata i tak jest mniejsza niż w innych hipermarketach. Zdecydowanie gorzej na tle pozostałych marketów budowlanych poradziła sobie sieć Leroy Merlin, która zanotowała same spadki. Z kolei w placówkach Decathlonu ruch wzrósł, podczas gdy w całym segmencie sklepów sportowych i turystycznych zmniejszył się. W kwestii liczby unikalnych klientów konkurencja wykazała nieco mniejszy spadek niż sieć.