Belvedere rozpoczyna kampanię z Natalią Szroeder, Tymkiem i Hodakiem
  • 2
  • 7
22.04.2022

Belvedere rozpoczyna kampanię z Natalią Szroeder, Tymkiem i Hodakiem

Marka wódki Belvedere rozpoczęła współpracę z trojgiem artystów, którzy kształtują nowe oblicze polskiej sceny muzycznej. Kampania „Belvedere Nation” ma być manifestem społeczności osób mających swoje zdanie, wyrazisty styl i kochających eksplorowanie miasta. Wszystkie te cechy są charakterystyczne dla bohaterów akcji: Natalii Szroeder, Tymka i Hodaka.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54787 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 kwietnia 2022