0 2 0 29.11.2022Biało-czerwoni przechodzą na Ty. Tyskie będzie oficjalnym partnerem reprezentacji Polski w piłce nożnej Marka Tyskie będzie oficjalnym partnerem reprezentacji Polski na mocy umowy między Kompanią Piwowarską a Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Umowa obowiązująca od 1 stycznia 2023 r. została podpisana na cztery lata. Obejmuje dwa duże turnieje: Euro 2024 w Niemczech i Mundial 2026 w USA, Meksyku i Kanadzie.
0 1 0 29.11.2022Pizza Hut wybrała Cut The Mustard do obsługi rynków CEEAgencja Cut The Mustard, w wyniku wygranego przetargu, od września 2022 r. odpowiada za komunikację marki Pizza Hut w Polsce, Czechach, Słowacji i Węgrzech.
2 1 0 29.11.2022Matthew McConaughey w reklamie SalesforcePodczas rozgrywek NFL w tegoroczne Święto Dziękczynienia w USA (24 listopada) firma Salesforce oferująca oprogramowanie B2B promowała się spotem „Marsz”. Zagrał w nim Matthew McConaughey – aktor znany z wielu reklam, a także m.in. z roli charyzmatycznego szefa maklerów giełdowych w „Wilku z Wall Street”.
0 1 0 29.11.2022Gdy świat zwalnia, Europa Środkowa wciąż kupuje, nawet więcej niż rok temu. Zaskoczenie w badaniu Shopping Index za III kw. 2022Wzrost kosztów życia, obawy geopolityczne i ograniczenia w łańcuchach dostaw nadal nie oszczędzają światowego handlu online. Według najnowszej odsłony Salesforce Shopping Index globalna sprzedaż online spadła (w ujęciu globalnym) o 2% rok do roku w trzecim kwartale 2022 r. Liczba osób dokonujących zakupów przez internet (-4%) wraz z wartością zamówień (-5%) spadła w porównaniu z rokiem poprzednim. Konsumenci na całym świecie pozostają ostrożni w wydawaniu pieniędzy – dane globalne.
0 5 0 29.11.2022Polacy mocniej zainteresowani ideą zero i less waste – badanie Payback Opinion PollZmiany klimatu, galopujące ceny i kurczące się domowe budżety sprawiają, że wielu konsumentów coraz mocniej interesuje się ideą zero waste. Tak wynika z badania Payback Opinion Poll.
0 3 0 29.11.2022Reklama online przyspiesza w drugim kwartale 2022 r. IAB Polska/PwC AdExW pierwszym półroczu 2022 wartość rynku reklamowego online osiągnęła prawie 3,2 mld zł. Odnotowała dynamikę wzrostu na poziomie 10%. Wydatki reklamodawców na komunikację marketingową online wzrosły o ponad 300 mln zł w ujęciu rok do roku. W drugim kwartale roku tempo rozwojowe nieco przyspieszyło. Indeks wzrostu wzrósł z 8,8% zaobserwowanych w pierwszym trymestrze do prawie 12%. Przełożyło się to na półroczną dynamikę na poziomie 10,4%.
1 1 0 29.11.2022Kampania Allegro zachęca, by w święta zwrócić uwagę na innychŚwiąteczny spot Allegro ma zachęcić, by również przy okazji nadchodzących świąt dzielić się życzliwością z osobami wokół nas.
0 1 0 28.11.2022Agencja Good One PR zdobyła nowych klientówAgencja Good One PR powiększyła swoje portfolio o sześciu klientów. Wśród nich znalazły się Energy Solution, Raja Polska, FroGum oraz Ghelamco Hotel. Obsługa dotyczy zarówno z zakresu PR produktowego, jak i korporacyjnego.
0 1 0 28.11.2022Opakowaniem przyszłości jest opakowanie szklane – twierdzą Friends of GlassW ramach tegorocznego Europejskiego Tygodnia Redukcji Odpadów przeprowadzono badanie zlecone przez Europejską Federację Szkła Opakowaniowego (FEVE) na rzecz platformy konsumenckiej Friends of Glass. Wykazało ono, że ośmiu na dziesięciu Europejczyków wierzy, że opakowania szklane są materiałem przyszłości. Jest tak ze względu na ich prośrodowiskowe właściwości, a także starania hut szkła o osiągnięcie neutralności klimatycznej.
1 1 0 28.11.2022RocketJobs z kampanią, która pokazuje, co zniechęca do ogłoszeń o pracęSerwis ogłoszeń o pracę RocketJobs zapytał swoich użytkowników, jak powinna wyglądać dobra oferta pracy. Na podstawie ich odpowiedzi powstała kampania digitalowa pod hasłem „Jak pisać spoko ogłoszenia o pracę?”.