Co robią nastolatkowie poza kontrolą - Marketing przy Kawie
Co robią nastolatkowie, gdy rodzice ich nie widzą? Netflix przeprowadził badanie inspirowane serialem „Zachowaj spokój”
  • 0
  • 4
25.04.2022

Co robią nastolatkowie, gdy rodzice ich nie widzą? Netflix przeprowadził badanie inspirowane serialem „Zachowaj spokój”

Gdzie są i z kim rozmawiają nastolatkowie, gdy rodzice ich nie widzą? W serialu Netfliksa „Zachowaj spokój” na podstawie powieści Harlana Cobena poznajemy historie rodzinne, które inspirują do dyskusji o ważnych i aktualnych problemach. W zleconym przez platformę streamingową badaniu Kantar zapytał rodziców w Polsce, czy zainstalowaliby w telefonach dorastających dzieci aplikację monitorującą. Kolejna kwestia: gdzie są granice zaufania i prywatności w relacji rodzic – nastoletnie dziecko.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55502 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

25 kwietnia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.04.2022

Polacy nie bojkotują sieci handlowych tak, jak zapowiadali. Analiza UCE Research i Proxi.cloud

Rzeczywistość mocno odbiega od deklaracji Polaków dotyczących bojkotu sieci handlowych, które pozostały na rosyjskim rynku. Pokazuje to analiza Proxi.cloud i UCE Research, zrealizowana na podstawie obserwacji blisko 500 tys. konsumentów. Ruch w placówkach Auchan wzrósł nawet bardziej niż u konkurencji. Liczba unikalnych klientów tej sieci wprawdzie nieznacznie zmalała, ale strata i tak jest mniejsza niż w innych hipermarketach. Zdecydowanie gorzej na tle pozostałych marketów budowlanych poradziła sobie sieć Leroy Merlin, która zanotowała same spadki. Z kolei w placówkach Decathlonu ruch wzrósł, podczas gdy w całym segmencie sklepów sportowych i turystycznych zmniejszył się. W kwestii liczby unikalnych klientów konkurencja wykazała nieco mniejszy spadek niż sieć.

24 kwietnia 2022