Norweski serial „Skam”- Marketing przy Kawie
Norweski „Skam” – przepis na udany serial dla pokolenia ZNorweski „Skam” – przepis na udany serial dla pokolenia ZNorweski „Skam” – przepis na udany serial dla pokolenia ZNorweski „Skam” – przepis na udany serial dla pokolenia Z
Norweska młodzież żyje wirtualnie i odczuwa presję sukcesu

Norweski „Skam” – przepis na udany serial dla pokolenia Z

Norweski „Skam” – przepis na udany serial dla pokolenia Z
Michał Tomal

Michał Tomal

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Michał Tomal

Michał Tomal

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ogromny sukces serialu obyczajowego „Skam”, wyprodukowanego przez kanał telewizyjny NRK, był dla wielu obserwatorów zaskoczeniem. Jak to się stało, że na pozór prosta historia grupki norweskich nastolatków wywołuje tak wielkie emocje zarówno u młodszych, jak i starszych odbiorców? Nie jest to kwestia przypadku. Twórcy niezwykle starannie dopracowali każdy punkt swego przedsięwzięcia.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to