Polacy zapowiadają bojkot marek, które nie wycofały się z Rosji – pokazuje badanie SW Research - Marketing przy Kawie
Polacy zapowiadają bojkot marek, które nie wycofały się z Rosji – pokazuje badanie SW Research
  • 0
  • 5
30.03.2022

Polacy zapowiadają bojkot marek, które nie wycofały się z Rosji – pokazuje badanie SW Research

Prawie 3/4 pytanych przez SW Research wskazało, że zamierza bojkotować przynajmniej jedną firmę, która nie wycofała się z Rosji na skutek wojny na Ukrainie. Najczęściej deklaracje bojkotu padają pod adresem marek: Leroy Merlin, Auchan, Danone, Nestle i Decathlon*.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55108 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 marca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.03.2022

ZFPR częścią międzynarodowej inicjatywy na rzecz pomocy Ukrainie The Ukraine Communications Support Network

Międzynarodowa Organizacja Konsultantów ds. Komunikacji (ICCO) oraz Stowarzyszenie Public Relations i Komunikacji (PRCA) z Londynu ogłosiły wspólny projekt na rzecz profesjonalnej pomocy branży public relations w Ukrainie – The Ukraine Communications Support Network (UCSN). Związek Firm Public Relations przyłącza się do tej inicjatywy, oferując m.in. pomoc w zakresie zapewnienia ciągłości działalności biznesowej ukraińskim podmiotom PR bądź ich pracownikom, którzy znaleźli się w Polsce. Pomoże m.in. poprzez udostępnienie przestrzeni biurowej z w pełni wyposażonymi miejscami do pracy.

29 marca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.03.2022

E-mail wciąż liderem w komunikacji marketingowej. Badanie wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce

Dla zdecydowanej większości firm e-mail jest wciąż głównym kanałem komunikacji. Klienci oczekują spersonalizowanych wiadomości, a firmy coraz lepiej rozumieją potencjał marketing automation. Chociaż połowa z nich nie korzysta jeszcze z tego rozwiązania, to ma to w planach. Takie wyniki przyniosło 18. ogólnopolskie badanie wykorzystania poczty elektronicznej, przeprowadzone przez Sare z grupy kapitałowej Digitree Group.