Polacy nie bojkotują sieci handlowych tak, jak zapowiadali. Analiza UCE Research i Proxi.cloud
  • 0
  • 1
25.04.2022

Polacy nie bojkotują sieci handlowych tak, jak zapowiadali. Analiza UCE Research i Proxi.cloud

Rzeczywistość mocno odbiega od deklaracji Polaków dotyczących bojkotu sieci handlowych, które pozostały na rosyjskim rynku. Pokazuje to analiza Proxi.cloud i UCE Research, zrealizowana na podstawie obserwacji blisko 500 tys. konsumentów. Ruch w placówkach Auchan wzrósł nawet bardziej niż u konkurencji. Liczba unikalnych klientów tej sieci wprawdzie nieznacznie zmalała, ale strata i tak jest mniejsza niż w innych hipermarketach. Zdecydowanie gorzej na tle pozostałych marketów budowlanych poradziła sobie sieć Leroy Merlin, która zanotowała same spadki. Z kolei w placówkach Decathlonu ruch wzrósł, podczas gdy w całym segmencie sklepów sportowych i turystycznych zmniejszył się. W kwestii liczby unikalnych klientów konkurencja wykazała nieco mniejszy spadek niż sieć.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52027 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

24 kwietnia 2022

22 kwietnia 2022