1 5 0 0 0 15.07.202210 lat Zalando w Polsce. Kampania „Ty decydujesz, kiedy zaczyna się moda”Pierwszą rzecz na Zalando w Polsce kupiono 24 sierpnia 2012 r., dokładnie o 11:06. Co to było? Sportowe szorty. To, że pierwszy zakup należał do kategorii sportowej, okazało się dobrą wróżbą dla platformy. Od tego momentu ta kategoria, jak i pozostałe zaczęły zdobywać coraz więcej klientów wśród polskich miłośników mody.
0 1 0 0 0 15.07.2022Reklamodawcy skłonni zapłacić więcej za wysokiej jakości zaufane środowisko reklamowe – najnowsze badania IAB Europe98% reklamodawców uważa, że zakup powierzchni reklamowej w środowisku mediów cyfrowych wysokiej jakości jest ważny. 92% reklamodawców woli wydawać swój budżet reklamowy u dostawców, którzy przestrzegają standardów branżowych. IAB Europe opublikowało wyniki nowego badania. Zapytano w nim reklamodawców o ich obawy związane z jakością reklamy cyfrowej oraz o ich stosunek do standardów branżowych i różnego rodzaju powierzchni reklamowych.
0 1 0 0 0 14.07.2022Kancelaria Prosperitas z agencją PRProsperitas, największa w Polsce kancelaria prawna specjalizująca się w obsłudze postępowań dotyczących kredytów frankowych, wybrała agencję PR Inspiration do obsługi działań wizerunkowych skierowanych do mediów ogólnopolskich i regionalnych.
0 2 0 0 0 14.07.2022Netflix przygotowuje się do subskrypcji z reklamami. Wybrał partnera technologicznego i negocjuje umowy licencyjneNetflix wybrał Microsoft na partnera technologicznego i sprzedażowego subskrypcji reklamowej. Prowadzi też rozmowy ze studiami filmowymi, by zmienić umowy licencyjne.
0 1 0 0 0 14.07.2022Nowa aktywacja Cydru LubelskiegoCydr Lubelski rozpoczął aktywację „Radość jest tam, gdzie jesteś ty, twoi przyjaciele”. Marka zaprasza fanów do zabawy zdjęciowej.
1 5 0 0 0 14.07.2022Huawei promuje laptopy, smartfony i słuchawki bezprzewodoweRozpoczęte kampanie wspierają nowe modele w trzech kategoriach produktowych: laptopy, smartfony i słuchawki bezprzewodowe. Działania odbywają się równolegle z premierami dziewięciu nowych urządzeń marki.
0 1 0 0 0 14.07.2022TikTok wdraża Inventory FilterOd 14 lipca w Polsce i w 25 innych krajach oraz w kilkunastu językach dostępny jest TikTok Inventory Filter. To narzędzie dla reklamodawców, która ma zapewnić im większą kontrolę nad treściami wyświetlanymi obok ich reklam w sekcji „Dla Ciebie”.
0 1 0 0 0 14.07.2022Lody Monte Zott na ekranach Jet Line. Sztuczna inteligencja programuje kampanię DOOHNa cyfrowych ekranach sieci More w Jet Line trwa kampania lodów Monte Zott. Opiera się ona na algorytmach machine learningu i jest zaprogramowana tak, aby spoty wyświetlały się na ekranach tylko wtedy, gdy pogoda spełni określone warunki.
0 1 0 0 0 13.07.2022Disney przygotowuje ofertę dla reklamodawców w świecie post-cookieDisney Advertising i The Trade Desk rozszerzyły współpracę, aby zintegrować Audience Graph giganta rozrywki z Unified ID 2.0 – alternatywą plików cookie. Ma to pozwolić reklamodawcom aktywować własne dane przy treściach Disneya, zapewniając im elastyczność, wybór i kontrolę nad zasobami reklamowymi premium.
0 1 0 0 0 13.07.2022KIM: Niewielu seniorów korzysta z nowych mediów78,2% Polaków w wieku 65+ używa telefonu komórkowego, z czego 45,4% ma wciąż zwykły klawiszowy aparat telefoniczny, a 33,4% posługuje się smartfonem. Wśród ogółu Polaków 4+ ze smartfona korzysta 75,2%. Komórka to jedyne tak powszechnie użytkowane urządzenie z tzw. nowych mediów w tej grupie wiekowej – wynika z badania założycielskiego przeprowadzonego przez Krajowy Instytut Mediów. 13,8% seniorów korzysta z laptopa albo notebooka (56,2% wśród ogółu Polaków 4+).