Espresso

15 lipca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.07.2022

Reklamodawcy skłonni zapłacić więcej za wysokiej jakości zaufane środowisko reklamowe – najnowsze badania IAB Europe

98% reklamodawców uważa, że zakup powierzchni reklamowej w środowisku mediów cyfrowych wysokiej jakości jest ważny. 92% reklamodawców woli wydawać swój budżet reklamowy u dostawców, którzy przestrzegają standardów branżowych. IAB Europe opublikowało wyniki nowego badania. Zapytano w nim reklamodawców o ich obawy związane z jakością reklamy cyfrowej oraz o ich stosunek do standardów branżowych i różnego rodzaju powierzchni reklamowych.

14 lipca 2022

13 lipca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.07.2022

KIM: Niewielu seniorów korzysta z nowych mediów

78,2% Polaków w wieku 65+ używa telefonu komórkowego, z czego 45,4% ma wciąż zwykły klawiszowy aparat telefoniczny, a 33,4% posługuje się smartfonem. Wśród ogółu Polaków 4+ ze smartfona korzysta 75,2%. Komórka to jedyne tak powszechnie użytkowane urządzenie z tzw. nowych mediów w tej grupie wiekowej – wynika z badania założycielskiego przeprowadzonego przez Krajowy Instytut Mediów. 13,8% seniorów korzysta z laptopa albo notebooka (56,2% wśród ogółu Polaków 4+).

Poprzednie Następne