Lody Monte Zott na ekranach Jet Line. Sztuczna inteligencja programuje kampanię DOOH
  • 0
  • 1
14.07.2022

Lody Monte Zott na ekranach Jet Line. Sztuczna inteligencja programuje kampanię DOOH

Na cyfrowych ekranach sieci More w Jet Line trwa kampania lodów Monte Zott. Opiera się ona na algorytmach machine learningu i jest zaprogramowana tak, aby spoty wyświetlały się na ekranach tylko wtedy, gdy pogoda spełni określone warunki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 lipca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.07.2022

KIM: Niewielu seniorów korzysta z nowych mediów

78,2% Polaków w wieku 65+ używa telefonu komórkowego, z czego 45,4% ma wciąż zwykły klawiszowy aparat telefoniczny, a 33,4% posługuje się smartfonem. Wśród ogółu Polaków 4+ ze smartfona korzysta 75,2%. Komórka to jedyne tak powszechnie użytkowane urządzenie z tzw. nowych mediów w tej grupie wiekowej – wynika z badania założycielskiego przeprowadzonego przez Krajowy Instytut Mediów. 13,8% seniorów korzysta z laptopa albo notebooka (56,2% wśród ogółu Polaków 4+).