Nasz ekspert w mediach. Jak go ulokować? - Marketing przy Kawie
Nasz ekspert w mediach – dlaczego jeszcze go tam nie ma?Nasz ekspert w mediach – dlaczego jeszcze go tam nie ma?Nasz ekspert w mediach – dlaczego jeszcze go tam nie ma?Nasz ekspert w mediach – dlaczego jeszcze go tam nie ma?
Od pierwszych wystąpień do sławy daleko (fot. Pixabay)

Nasz ekspert w mediach – dlaczego jeszcze go tam nie ma?

Nasz ekspert w mediach – dlaczego jeszcze go tam nie ma?
Tomasz Kordowski

Tomasz Kordowski

-

, Alert Media Communications

Tomasz Kordowski

Tomasz Kordowski

Alert Media Communications

„Daj im eksperta, a oni go zacytują” – tak może brzmieć maksyma współczesnej promocji firmy w mediach. W medialnym pozycjonowaniu firmowych ekspertów dość często jednak popełniane są błędy. Poniżej – kilka informacji praktycznych, które mogą okazać się pomocne tym, którzy nie zajmowali się jeszcze tego rodzaju promocją. Dla PR-owca to niemałe wyzwanie i ciężka praca, wymagająca wiele cierpliwości.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to