Disney przygotowuje ofertę post-cookie - Marketing przy Kawie
Disney przygotowuje ofertę dla reklamodawców w świecie post-cookie
  • 0
  • 1
13.07.2022

Disney przygotowuje ofertę dla reklamodawców w świecie post-cookie

Disney Advertising i The Trade Desk rozszerzyły współpracę, aby zintegrować Audience Graph giganta rozrywki z Unified ID 2.0 – alternatywą plików cookie. Ma to pozwolić reklamodawcom aktywować własne dane przy treściach Disneya, zapewniając im elastyczność, wybór i kontrolę nad zasobami reklamowymi premium.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55108 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 lipca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.07.2022

KIM: Niewielu seniorów korzysta z nowych mediów

78,2% Polaków w wieku 65+ używa telefonu komórkowego, z czego 45,4% ma wciąż zwykły klawiszowy aparat telefoniczny, a 33,4% posługuje się smartfonem. Wśród ogółu Polaków 4+ ze smartfona korzysta 75,2%. Komórka to jedyne tak powszechnie użytkowane urządzenie z tzw. nowych mediów w tej grupie wiekowej – wynika z badania założycielskiego przeprowadzonego przez Krajowy Instytut Mediów. 13,8% seniorów korzysta z laptopa albo notebooka (56,2% wśród ogółu Polaków 4+).