Huawei promuje laptopy, smartfony i słuchawki bezprzewodowe
  • 1
  • 5
14.07.2022

Huawei promuje laptopy, smartfony i słuchawki bezprzewodowe

Rozpoczęte kampanie wspierają nowe modele w trzech kategoriach produktowych: laptopy, smartfony i słuchawki bezprzewodowe. Działania odbywają się równolegle z premierami dziewięciu nowych urządzeń marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53497 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 lipca 2022

13 lipca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.07.2022

KIM: Niewielu seniorów korzysta z nowych mediów

78,2% Polaków w wieku 65+ używa telefonu komórkowego, z czego 45,4% ma wciąż zwykły klawiszowy aparat telefoniczny, a 33,4% posługuje się smartfonem. Wśród ogółu Polaków 4+ ze smartfona korzysta 75,2%. Komórka to jedyne tak powszechnie użytkowane urządzenie z tzw. nowych mediów w tej grupie wiekowej – wynika z badania założycielskiego przeprowadzonego przez Krajowy Instytut Mediów. 13,8% seniorów korzysta z laptopa albo notebooka (56,2% wśród ogółu Polaków 4+).