0 1 0 0 0 13.07.2022Disney przygotowuje ofertę dla reklamodawców w świecie post-cookieDisney Advertising i The Trade Desk rozszerzyły współpracę, aby zintegrować Audience Graph giganta rozrywki z Unified ID 2.0 – alternatywą plików cookie. Ma to pozwolić reklamodawcom aktywować własne dane przy treściach Disneya, zapewniając im elastyczność, wybór i kontrolę nad zasobami reklamowymi premium.
0 1 0 0 0 13.07.2022KIM: Niewielu seniorów korzysta z nowych mediów78,2% Polaków w wieku 65+ używa telefonu komórkowego, z czego 45,4% ma wciąż zwykły klawiszowy aparat telefoniczny, a 33,4% posługuje się smartfonem. Wśród ogółu Polaków 4+ ze smartfona korzysta 75,2%. Komórka to jedyne tak powszechnie użytkowane urządzenie z tzw. nowych mediów w tej grupie wiekowej – wynika z badania założycielskiego przeprowadzonego przez Krajowy Instytut Mediów. 13,8% seniorów korzysta z laptopa albo notebooka (56,2% wśród ogółu Polaków 4+).
0 1 0 0 0 13.07.2022Niedziele handlowe i niehandlowe w sklepach tradycyjnych. Analiza danych M/platform dla handlu tradycyjnegoJak wynika z danych M/platform, w niedziele handlowe otwiera się 77% sklepów handlu tradycyjnego. W niedziele niehandlowe otwiera się ich mniej, bo 57%. Przy sprzyjającej pogodzie w czasie niehandlowych niedziel obroty mogą być nawet większe niż w te przeznaczone na handel. Struktura zakupów jest natomiast zbliżona do tych w tygodniu.
0 4 0 0 0 13.07.2022Fałszywa reklama Apple zachęca do inwestowania w oszustwoZespół Reagowania na Incydenty Bezpieczeństwa Komputerowego polskiego sektora finansowego (CSIRT KNF) ostrzega przed fałszywymi reklamami Apple. Cyberprzestępcy, podszywając się pod markę, zachęcają do zainwestowania środków w fałszywą cyfrową walutę.
0 1 0 0 0 13.07.202295% firm obawia się recesji. Prawdopodobnie będą ciąć budżety marketingoweBanki centralne na całym świecie podnoszą stopy procentowe w celu ograniczenia inflacji. Firmy natomiast obawiają się nadchodzącej recesji. Wiele z nich nie wyciągnęło wniosków z pandemii i ograniczy budżety na sprzedaż i marketing – to główne wnioski z raportu „International Business Barometer” firmy Sapio Research.
1 1 0 0 0 13.07.2022Tymbark i współczesny rap w kampanii „O ja! Orzeźwia! Tymbarrrk”Ruszyła kampania „O ja! Orzeźwia! Tymbarrrk” promująca napoje marki. Opiera się na nowoczesnym rapie i spontanicznych reakcjach na orzeźwienie.
1 1 0 0 0 12.07.2022Carlsberg otworzył bar na dnie morza, by przypominać, jak niebezpieczne może być spożywanie alkoholu nad wodąPonad połowa utonięć ma związek ze spożywanym wcześniej alkoholem – zwraca uwagę marka Carlsberg w swoim spocie. W związku z tym w Szwecji rozpoczęła kampanię, w ramach której uruchomiła podwodny bar.
0 12 0 0 0 12.07.2022Nadzy modele promują torebki MusubiSzwedzki dom mody Acne Studios rozpoczął kampanię reklamową torebek Musubi. Wykorzystano w niej zdjęcia nagich i umięśnionych modeli, którzy zasłaniają swoje intymne strefy promowanymi produktami.
0 2 0 0 0 12.07.2022Limitowana edycja Kubota x Coca-Cola Zero CukruFirmy Coca-Cola i Kubota rozpoczęły współpracę w ramach wakacyjnej akcji. W jej ramach konsumenci będą mogli wygrać klapki z limitowanej kolekcji, tank topy, buckety, ręczniki, torby i wiele innych nagród.
0 1 0 0 0 12.07.2022GfK: Pod wpływem rosnących cen Polacy zmieniają wakacyjne planyW Polsce narastają obawy przed dalszym wzrostem cen artykułów konsumpcyjnych codziennego użytku: paliwa, żywności, energii elektrycznej i gazu. Zaniepokojenie podwyżkami wyraża od 60 proc. (gaz) do 81 proc. (paliwa) respondentów, których firma GfK przepytała w ramach badania „Current Consumer Mood”. Wyższe koszty utrzymania i niepewność sytuacji na rynku spowodowały również zmiany w wakacyjnych planach Polaków. Zmodyfikowało je 57 proc. badanych, przy czym 1/5 nie planuje w tym roku wyjazdu urlopowego.