0 2 0 22.11.2023Coraz częściej robimy zakupy w internecie – raport InquiryPolacy preferują sprawdzone rozwiązania podczas zakupów w internecie. Mają przy tym swoje ulubione platformy do robienia zakupów oraz dostawców określonych usług. Agencja Inquiry po raz piąty przeanalizowała zwyczaje Polaków w zakresie zakupów internetowych.
1 3 0 22.11.2023Philip Colbert dokończył „Madonnę z Manchesteru” Michała Anioła dla OnePlus OpenChiński producent smartfonów OnePlus nawiązał współpracę ze współczesnym twórcą pop-art Philipem Colbertem. Artysta ukończył słynne niedokończone dzieło Michała Anioła „Madonna z Manchesteru”.
1 2 0 22.11.2023Jan Błachowicz ambasadorem marki BetclicBetclic pozyskał nowego ambasadora. Został nim jeden z najlepszych zawodników w historii polskiego MMA, Jan Błachowicz. Były mistrz wagi półciężkiej UFC zasili grono ambasadorów marki, składające się m.in. z Karoliny Kowalkiewicz oraz Mateusza Gamrota, którzy współpracę z bukmacherem rozpoczęli we wrześniu.
1 3 0 22.11.2023Zespół Jarzębina promuje makaron Lubelli z jajami od kur z wolnego wybiegu„Lubella: lepsze jaja, lepszy makaron” – to tytuł kampanii Lubelli 5-jajecznej. Zespół Jarzębina w piosence inspirowanej hitem Andrzeja Piasecznego promuje jaja z wolnego wybiegu, będące wizytówką marki.
1 1 0 22.11.2023Microsoft w świątecznej reklamie przekształcił wspomnienia w obrazyArtystka Ellie Pritts za pomocą AI przekształciła świąteczne opowieści przechodniów w obrazy. Tak w skrócie wygląda świąteczna kampania Microsoftu, zatytułowana „Make your holiday a masterpiece”.
0 1 0 21.11.2023Unilever udostępni konkurencji swoje patenty lodówKoncern Unilever zapowiedział, że udzieli branży bezpłatnej licencji na 12 patentów na modyfikację receptur lodów. Pozwoli to innym producentom przeformułować składy lodów tak, by pozostały stabilne w wyższej temperaturze zamrażarki, wynoszącej -12 st. C zamiast obecnego standardu branżowego, wynoszącego -18 st. C. Dzięki temu branża na całym świecie będzie mogła wykorzystywać bardziej energooszczędne zamrażarki.
1 1 0 21.11.2023Dentsu i Warszawa uruchomiły pierwsze w Polsce radio, w którym rośliny mają głos. To HydrostacjaZarząd Zieleni m.st Warszawy i agencja Dentsu uruchomiły Hydrostację. Jest to rozgłośnia radiowa napędzana wodą i miejsce dialogu pomiędzy ekspertami i roślinami.
0 7 0 21.11.2023„Twoja stara przepala budżet” – agencja Mediovo reklamuje się na nośnikach OOHWarszawska agencja digital marketingu Mediovo prowadzi ogólnopolską kampanię na nośnikach reklamy zewnętrznej. Celem kampanii jest pozyskanie nowych klientów.
1 2 0 21.11.2023„Przetargowe bingo” – kampania branży komunikacji marketingowej dotycząca praktyk przetargowychKampania „Przetargowe bingo” promuje 10 prostych i intuicyjnych praktyk przetargowych. Pomagają one wybrać partnera marketingowego. Organizatorem kampanii jest koalicja SAR, PSML, IAA Polska, ze wsparciem IAB i POR.
0 1 0 21.11.2023Przed świętami Polacy będą oszczędzać, ale nie tak mocno jak przed rokiem – badanie GfKOdzież, obuwie, rozrywka poza domem oraz energia elektryczna – to kategorie, na których w najbliższych miesiącach Polacy zamierzają oszczędzać w pierwszej kolejności.