Meble Tylko promują się w niemieckiej telewizji - Marketing przy Kawie
Meble Tylko promują swój „perfect fit” kampanią w niemieckiej telewizji
  • 1
  • 1
1.09.2022

Meble Tylko promują swój „perfect fit” kampanią w niemieckiej telewizji

Polska marka Tylko, która daje klientom możliwość zaprojektowania precyzyjnie dopasowanych mebli, po raz pierwszy promuje swoje rozwiązania spotem telewizyjnym. Film będzie emitowany w Niemczech, na największym dla producenta rynku w Europie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55492 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

1 września 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.09.2022

Na polskim rynku startuje Havas Market. Poszerza kompetencje Havas Media Group w zakresie e-commerce

Havas Market (wcześniej Havas E-Commerce) to nowa marka na rynku polskim. W ramach struktur globalnych Havas Media Group ma swoje oddziały już w kilkunastu krajach. Pozwala to na zwinną wymianę wiedzy, doświadczenia oraz stosowanie gotowych rozwiązań technologicznych. Mowa tu o narzędziach Havas Market Forecast czy Havas Market Retail Insights dla e-commerce i marketplace’ów.