Meble Tylko promują swój „perfect fit” kampanią w niemieckiej telewizji
  • 1
  • 1
1.09.2022

Meble Tylko promują swój „perfect fit” kampanią w niemieckiej telewizji

Polska marka Tylko, która daje klientom możliwość zaprojektowania precyzyjnie dopasowanych mebli, po raz pierwszy promuje swoje rozwiązania spotem telewizyjnym. Film będzie emitowany w Niemczech, na największym dla producenta rynku w Europie.

Chcemy zdecydowanie rozwijać naszą obecność na głównych rynkach Europy. Wiemy, że nasza obietnica magicznie łatwo personalizowanych mebli wysokiej jakości jest bardzo dobrze odbierana przez europejskich konsumentów. Zdecydowaliśmy się więc na koncepcję, która:

  • przedstawia nas masowemu odbiorcy jako nowoczesne, unikalne rozwiązanie, które dopasuje się do ich indywidualnych potrzeb;
  • będzie budowała ruch na stronie, co jest kluczowe dla firmy działającej w modelu direct to consumer

– tłumaczy założenia kampanii Jakub Eichelberger, head of brand marketing marki Tylko.

Spot opowiada historię astronauty, który po powrocie do domu potrzebuje miejsca na swoje kosmiczne pamiątki. Są nimi: niepasujący do regularnej półki hełm oraz… jeszcze coś. Dzięki temu, że regały Tylko można zaprojektować z dokładnością co do centymetra, bohater tworzy idealnie dopasowany mebel.

Esencjonalną potrzebą komunikacyjną naszej marki jest przekazanie potencjalnym klientom, jak magicznie łatwe jest projektowanie za pomocą konfiguratora Tylko. Spot ma w sobie wiele z tej magicznej łatwości, a jego tonacja świetnie oddaje ducha marki. W lekki i symboliczny sposób opowiada o bardzo złożonym procesie dopasowywania mebli do swoich potrzeb. Na ogół nasi odbiorcy kojarzą go ze żmudnym, czasochłonnym wyzwaniem – dodaje Kamila Biskup, brand creative director w Tylko.

Koncepcję kreatywną filmu przygotowała agencja Pomysły. Produkcja – Papaya Films. Postprodukcją zajęło się Rio de Post, dźwiękiem Juice. Reżyserem spotu jest Krzysztof Grajper.

  • 1
Meble Tylko

Meble Tylko promują się spotem z kosmonautą – posiadaczem niewymiarowych pamiątek

 

1 września 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.09.2022

Na polskim rynku startuje Havas Market. Poszerza kompetencje Havas Media Group w zakresie e-commerce

Havas Market (wcześniej Havas E-Commerce) to nowa marka na rynku polskim. W ramach struktur globalnych Havas Media Group ma swoje oddziały już w kilkunastu krajach. Pozwala to na zwinną wymianę wiedzy, doświadczenia oraz stosowanie gotowych rozwiązań technologicznych. Mowa tu o narzędziach Havas Market Forecast czy Havas Market Retail Insights dla e-commerce i marketplace’ów.