Na polskim rynku startuje Havas Market. Poszerza kompetencje Havas Media Group w zakresie e-commerce
  • 0
  • 1
1.09.2022

Na polskim rynku startuje Havas Market. Poszerza kompetencje Havas Media Group w zakresie e-commerce

Havas Market (wcześniej Havas E-Commerce) to nowa marka na rynku polskim. W ramach struktur globalnych Havas Media Group ma swoje oddziały już w kilkunastu krajach. Pozwala to na zwinną wymianę wiedzy, doświadczenia oraz stosowanie gotowych rozwiązań technologicznych. Mowa tu o narzędziach Havas Market Forecast czy Havas Market Retail Insights dla e-commerce i marketplace’ów.

Havas Media Group podkreśla, że rozwiązania Havas Market obejmują pełny obszar optymalizacji sklepu internetowego:

  • zautomatyzowaną produkcję contentu;
  • badania konsumentów;
  • rozwiązania full funnel, w tym wszelkie kampanie generujące ruch użytkowników;
  • strategie pozycjonowania produktów na marketplace czy social commerce;
  • rozwiązania martech typu business intelligence, data-driven czy marketing automation.

Wprowadzając Havas Market, mamy szansę oferować kompleksowe rozwiązania dla e-commerce i retail oraz wspierać marki w podejmowaniu efektywnych decyzji biznesowych. Ta oferta wzmacnia i rozwija nasze dotychczasowe możliwości. Przede wszystkim jednak zapewnia podnoszenie kwalifikacji ekspertów Havas Media Group, zapewniając tym samym naszym klientom kompleksowe i zintegrowane doświadczenie – mówi Małgorzata Węgierek, CEO HMG.

W ramach Havas Market dostępne są narzędzia:

  • Havas Market Forecast – służy do prognozowania popytu, ułatwiając markom planowanie sprzedaży i tym samym produkcji i logistyki na kwartał lub rok.
  • Havas Market Retail Insights – prezentuje dane porównawcze oraz insighty dotyczące marek, kategorii czy produktów w kilkudziesięciu marketplace’ach na całym świecie. Pozwala to markom na podejmowanie decyzji biznesowych w zakresie cen, dostępności produktów, logistyki oraz wydatków na media w czasie rzeczywistym.

Liderem polskiego oddziału nowej jednostki został Tomasz Kwiatkowski.

W skład Havas Media Group wchodzą niezależne podmioty: Havas Media, Arena Media i Fullsix Media. Obecnie są one wspierane przez następujące jednostki działające w obszarze digital marketingu:

  • Ecselis (agencja performance marketingu zintegrowana z SEO i contentem);
  • DBI (data science, analityka i data-driven marketing);
  • Programmatic Hub (integracja danych i narzędzi w ekosystemie programatycznym);
  • Socialyse (social media, influencer marketing, gaming, e-sport oraz content marketing, kreacja digital & design);
  • Havas Market (kompleksowe usługi dla e-commerce i marketplace);
  • LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium);
  • Havas Intelligence (badania i strategia).

Grupa agencji specjalizuje się w tworzeniu strategii komunikacji marek na bazie filozofii Meaningful Brands. Stara się wykorzystywać do tego najnowsze i najbardziej efektywne rozwiązania mediowe i marketingowo-technologiczne.

  • 1
Havas Market startuje na polskim rynku

Nowa jednostka HMG na polskim rynku

1 września 2022

31 sierpnia 2022