Święto nie do wymyśleniaŚwięto nie do wymyśleniaŚwięto nie do wymyśleniaŚwięto nie do wymyślenia
To się chyba nie przyjmie (źr. Newcastle Brown Ale)

Święto nie do wymyślenia

Święto nie do wymyślenia
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Czy w kalendarzu znajdziemy nowe święta, takie jak Dzień Nutelli? Prawda jest brutalna dla marketingowców: wymyślenie obchodów wspierających sprzedaż produktu jest w zasadzie nierealne. Nieco łatwiej skomercjalizować święta istniejące. Trzeba tylko pamiętać o kilku zasadach.

Wyprzedzenie konkurencji nabrało nowego znaczenia w połowie lipca. Jedna z warszawskich restauracji w e-mailowej ofercie zaproponowała zorganizowanie firmowej… wigilii.
Zakupowa gwiazdka w lipcu – marzenie!
Zmęczonych upałem właścicieli skrzynek pocztowych miała przekonać wizja imprezy odbywającej się w „lokalu wypełnionym delikatnymi płatkami białego puchu” i „w towarzystwie nut cynamonu, świerku, jałowca, i goździków”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się