0 1 0 0 0 1.09.2022Na polskim rynku startuje Havas Market. Poszerza kompetencje Havas Media Group w zakresie e-commerceHavas Market (wcześniej Havas E-Commerce) to nowa marka na rynku polskim. W ramach struktur globalnych Havas Media Group ma swoje oddziały już w kilkunastu krajach. Pozwala to na zwinną wymianę wiedzy, doświadczenia oraz stosowanie gotowych rozwiązań technologicznych. Mowa tu o narzędziach Havas Market Forecast czy Havas Market Retail Insights dla e-commerce i marketplace’ów.
1 6 0 0 0 1.09.2022Zmiany czekolad Milka – największe od 25 latMarka Milka (Mondelez) ogłasza, że w tym roku przechodzi największe zmiany od 25 lat. Stawia na doskonalszą recepturę, nowe opakowania i odmieniony kształt kostek. Zmiany podkreśla w kampanii reklamowej i przez działania PR.
0 15 0 0 0 31.08.2022Adidas otwiera w Warszawie największy sklep w Europie Środkowo-WschodniejNowy sklep Adidas Warszawa ma oferować spersonalizowane doświadczenie zakupowe. Zaprojektowany jest jako opowieść o ważnych dla marki wartościach – sporcie, kulturze i zrównoważonym rozwoju. Ma oferować największy wybór produktów marki, z naciskiem na produkty z kategorii performance i Women’s.
0 4 0 0 0 31.08.2022Jak kupujemy w czasach inflacji? Wyniki ankiety Payback Opinion PollPrawie 90% respondentów najnowszego badania Payback Opinion Poll odczuło ostatnio inflację. Jak radzimy sobie w czasach galopujących cen? Z czego jesteśmy w stanie zrezygnować, aby zaoszczędzić? Jakie strategie zakupowe wdrażamy?
0 2 0 0 0 31.08.2022Do końca 2022 torebki herbaty Lipton tylko pochodzenia roślinnego, biodegradowalneMarka Lipton w partnerstwie z organizacją Rainforest Alliance i Ethical Tea Partnership zmienia opakowania herbaty. Mają one być w pełni wykonane z surowców pochodzenia roślinnego, biodegradowalne oraz nadające się do recyklingu. Firma dąży również do wyeliminowania folii plastikowej z opakowań herbaty w Europie [1].
0 1 0 0 0 31.08.2022CCC wybrało MediaHub Poland do międzynarodowych działań w social mediaDom mediowy MediaHub Poland wygrał przetarg na obsługę social media marek grupy CCC SA w regionie. Oznacza to kontynuację współpracy w zakresie obsługi w mediach społecznościowych.
1 3 0 0 0 31.08.2022Orange dla ludzi – nowy format reklamowy marki OrangeW ramach wielokanałowej kampanii Orange, prowadzonej w telewizji, social mediach, digitalu oraz radiu, pojawił nowy bohater – mały robot Max. W spotach towarzyszy kilkuosobowej rodzinie w codziennych życiowych sytuacjach.
1 2 0 0 0 31.08.2022„Tymbark Musy – To (się) wciąga” – marka z nową kampanią promującą musyMarka w najnowszym spocie prezentuje ludzi, którzy wykonują różne aktywności i obowiązki. Łączy ich to, że potrzebują mieć przy sobie pożywną przekąskę. Nagranie jest utrzymane w konwencji teledysku hip-hopowego.
0 7 0 0 0 31.08.2022Influencerzy w kampanii back to school z PayPo22 sierpnia fintech PayPo rozpoczął akcję Back to school z PayPo. W jej ramach klienci mogą korzystać z promocji dostępnych w sklepach internetowych, które oferują artykuły szkolne z odroczoną płatnością. Akcję promuje kilkunastu influencerów parentingowych.
1 1 0 0 0 31.08.2022KitKat i Amazon Prime Video wspólnie promują nowy serial „Władca Pierścieni: Pierścienie Władzy”W ramach współpracy na opakowaniach batonów KitKat i Lion pojawią postacie z serialu „Władca Pierścieni: Pierścienie Władzy".