Kolejna edycja kampanii „Nutella kocha Polskę”
  • 0
  • 1
16.08.2022

Kolejna edycja kampanii „Nutella kocha Polskę”

Nutella po raz kolejny wyselekcjonowała 16 regionów Polski, które znalazły się na etykietach limitowanej edycji słoików. Kampanię patronatem objęło Polskie Towarzystwo Turystyczno-Krajoznawcze.

Na stronie internetowej „Nutella kocha Polskę” przygotowano listę atrakcji godnych odwiedzenia. Tym razem są to najpiękniejsze miejsca Suwalszczyzny, Pojezierza Ełckiego, Torunia, Krakowa, Dąbek, Gdyni, Świnoujścia, Zalewu Wiślanego, Tatr, Wieliczki, Warszawy, Gdańska, Dunajca, Zamku Ogrodzieniec, Zalipia i Zamościa.

Kampania powiązana jest z aktywacją konsumencką. Warunkiem udziału w loterii jest zakup słoika Nutelli z limitowanej edycji, a następnie rejestracja zakupu na stronie internetowej. Nagrodami są vouchery turystyczne na letnie podróże po Polsce oraz vouchery na usługi fotograficzne. Loteria potrwa od początku sierpnia do końca września.

Agencja Hand Made przygotowała pełną komunikację akcji. Od przygotowania mechaniki loteryjnej i idei akcji, przez reklamę telewizyjną, wsparcie digitalowe i w mediach społecznościowych, aż po materiały w sklepach oraz limitowaną edycję opakowań.

  • 1
„Nutella kocha Polskę” – regiony na etykietach

„Nutella kocha Polskę” – regiony na etykietach

16 sierpnia 2022

12 sierpnia 2022