Jak stworzyć wiele wersji reklamy kontekstowej jednego produktu i nie zwariować?Jak stworzyć wiele wersji reklamy kontekstowej jednego produktu i nie zwariować?Jak stworzyć wiele wersji reklamy kontekstowej jednego produktu i nie zwariować?Jak stworzyć wiele wersji reklamy kontekstowej jednego produktu i nie zwariować?
Działaj jak konstruktor reklam – to oszczędza czas i daje dobry efekt (fot. Pexels)

Jak stworzyć wiele wersji reklamy kontekstowej jednego produktu i nie zwariować?

Jak stworzyć wiele wersji reklamy kontekstowej jednego produktu i nie zwariować?
Alena Wołoszyna

Alena Wołoszyna

-

content editor, Ringostat

Alena Wołoszyna

Alena Wołoszyna

content editor
Ringostat

Praktyk marketingu cyfrowego z doświadczeniem w zakresie content marketingu. Studiowała dziennikarstwo i ekonomię. Pisała artykuły do specjalistycznych publikacji, tworzyła newslettery, landing pages i kampanie reklamowe.

Stworzenie jednej reklamy adaptacyjnej nie jest trudne. Trochę trudniej jest napisać 15 nagłówków na jedno słowo kluczowe. A co, jeśli potrzebujesz 20, 30 lub 100 takich reklam? Kupujesz zapas środków od bólu głowy i na tydzień wyłączasz się z życia? Na szczęście nie musisz. Praktyczka PPC i content marketingu zdradzi ci swoje tricki.

Bez wielkiego trudu można przygotowywać całe serie reklam w systemie Google, jeśli dotyczą one kilkudziesięciu różnych produktów. W końcu nazwy i opisy do każdej reklamy będą inne. Inna sprawa, gdy trzeba promować trzy lub pięć produktów, a nawet jeden produkt za pomocą wielu reklam. Temat jest ten sam, przesłanie komunikatu się nie zmienia… Jak więc tworzyć wiele wersji reklamy (dziesiątki!) bez powtarzania się? A przecież wszystkie one muszą być unikalne, pełne informacji i interesujące dla użytkowników.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja