0 1 0 0 0 20.09.2022Conor McGregor globalnym ambasadorem marki XTBPolski fintech XTB nawiązał współpracę z Conorem McGregorem. Legenda sportów walki będzie ambasadorem marki przez najbliższe dwa lata.
1 1 0 0 0 20.09.2022Polpharma z kampanią marki Tadalafil MaxigraKampania promująca nowy produkt marki Tadalafil Maxigra oparta jest na idei „Teraz”. Prezentuje parę, która jest w pełnej gotowości do zbliżenia, kiedy tylko partnerzy mają na to ochotę.
0 8 0 0 0 19.09.2022 Aktualizacja: 16:007.01.2023Smoczy tron na Wawelu. Ambientowa kampania promująca serial „Ród Smoka” HBOHBO przygotował ambientową akcję na Wawelu. Na tarasie zamku pojawił się Żelazny Tron i inne przedmioty ze świata serialu „Ród Smoka”: czaszka wielkiego Baleriona i smocze jaja.
0 1 0 0 0 19.09.2022Orange rozpoczyna nową odsłonę kampanii „Bez limitu”Kampania „Bez limitu” realizowana jest według formatu, w którym w rolach głównych występują Robert Górski i Mikołaj Cieślak. Działania są realizowane w telewizji i internecie, w tym w mediach społecznościowych.
0 1 0 0 0 19.09.2022Wpływ kampanii brandowych na e-commerce w Polsce – raport K2 PreciseKampanie brandowe oparte na telewizji i wideo online są skutecznym narzędziem zwiększającym sprzedaż w e-commerce nawet w krótkim okresie. Generują do 7,25 proc. dodatkowego ruchu przy ROI 243 proc. – wynika z Raportu K2 Precise.
0 1 0 0 0 19.09.2022SBE zostało członkiem Związku Targów Międzynarodowych (UFI)9 września 2022 r. Stowarzyszenie Branży Eventowej przystąpiło do UFI – Union des Foires Internationales. Jest to organizacja zrzeszająca wystawców i operatorów centrów wystawienniczych na całym świecie.
1 3 0 0 0 19.09.2022Gospodarz – bohater marki Dolina Dobra w spocie parówekOd 1 września marka Dolina Dobra (dawniej Goodvalley) prowadzi kampanię swoich parówek. Kreacje graficzne z hasłem „Przepraszamy, że nasze parówki są tak dobre” można było oglądać w telewizji, na nośnikach outdoorowych i w działaniach digital. Teraz marka odsłania rozwinięcie kampanii i prezentuje nowego brand hero.
1 1 0 0 0 19.09.2022Colian z kampanią wprowadzającą na rynek Jeżyki Coolki w nowych smakachColian wprowadził na rynek Jeżyki Coolki w wydaniu milk oraz dark. W 10-sekundowym animowanym spocie telewizyjnym podkreślone zostały charakterystyczne składniki produktu, które tworzą jego smak.
1 3 0 0 0 19.09.2022„Robię to dla przyjemności” – kampania herbat owocowych LiptonPod marką Lipton na rynek weszły herbaty owocowe produkowane przez Ekaterrę. W 2021 r. została ona utworzona jako odrębny dział Unilevera w ramach zbywania przez koncern udziałów w działalności związanej z produkcją herbaty. Owocowe herbaty w pięciu smakach wspierane są kampanią „Robię to dla przyjemności”.
0 2 0 0 0 18.09.2022Właściciel marki Patagonia przekazał firmę fundacji walczącej o ochronę środowiskaWłaściciel Patagonii – 83-letni Yvon Chouinard oddał swoją firmę, aby mieć pewność, że zyski zawsze będą wspierać brand purpose marki: ratowanie planety. „Ziemia jest naszym jedynym udziałowcem” – napisał w oświadczeniu opublikowanym na Instagramie.