Sport na TikToku – czy marki wykorzystują swój potencjał?Sport na TikToku – czy marki wykorzystują swój potencjał?Sport na TikToku – czy marki wykorzystują swój potencjał?Sport na TikToku – czy marki wykorzystują swój potencjał?
Na TikToku sport wzbudza jeszcze więcej emocji (kadry z tiktoków)

Sport na TikToku – czy marki wykorzystują swój potencjał?

Sport na TikToku – czy marki wykorzystują swój potencjał?
Michał Kotarski

Michał Kotarski

-

campaign executive, Space Cat Industries

Michał Kotarski

Michał Kotarski

campaign executive
Space Cat Industries

Najbliższe miesiące w świecie piłki nożnej będą bardzo gorące. Okienko transferowe trwa, najwięksi europejscy giganci zbroją się, jak tylko mogą, Robert Lewandowski został właśnie oficjalnie ogłoszony piłkarzem FC Barcelony, a Mistrzostwa Świata w Katarze tuż za rogiem! Na jakie media powinny zwrócić uwagę marki, które zechcą promować się w kontekście tego wydarzenia? Na przykład na TikToka.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja