„Robię to dla przyjemności” – kampania herbat owocowych Lipton
  • 1
  • 3
19.09.2022

„Robię to dla przyjemności” – kampania herbat owocowych Lipton

Pod marką Lipton na rynek weszły herbaty owocowe produkowane przez Ekaterrę. W 2021 r. została ona utworzona jako odrębny dział Unilevera w ramach zbywania przez koncern udziałów w działalności związanej z produkcją herbaty. Owocowe herbaty w pięciu smakach wspierane są kampanią „Robię to dla przyjemności”.

Nowa linia marki Lipton ma być odpowiedzią na potrzeby konsumentów i nawiązaniem do panujących trendów rynkowych. – Po herbatki owocowe sięgają w Polsce głównie kobiety. Zwłaszcza w takich momentach w ciągu dnia, kiedy chcą poczuć przyjemność, relaks. Nasza owocowa nowość powstała na bazie opinii Polek, a także wiedzy eksperckiej technologów z działu badań i rozwoju firmy Ekaterra – mówi Karolina Kuźnicka-Salhuana, senior brand manager. Podkreślać ma to także kampania pod hasłem „Robię to dla przyjemności”.

Ambasadorką działań została piosenkarka, autorka tekstów i kompozytorka – Daria Zawiałow. W kampanii zaplanowano aktywacje, w których do wygrania są m.in.:

  • limitowane zaproszenia na koncert artystki organizowany przez markę Lipton;
  • bluzy zaprojektowane wspólnie z piosenkarką;
  • zestaw kubków Lipton w odświeżonej odsłonie.

Ekaterra od momentu powstania mocno skupia się na rozwoju biznesu i wejściu w nowe segmenty rynku. Główne cele firmy będącej częścią funduszu CVC to:

  • budowanie pozycji silnego lidera pośród innych graczy;
  • poszerzanie portfolio herbat na bazie potrzeb konsumentów.

Jej produktowa nowość – mocno owocowe herbatki łączące słodkie i kwaśne smaki – zadebiutowała na rynku w sierpniu.

  • 3
„Robię to dla przyjemności”

„Robię to dla przyjemności” – kampania herbat owocowych

„Robię to dla przyjemności”
„Robię to dla przyjemności”

18 września 2022

17 września 2022