Reklama zewnętrzna nie musi być nudna i tuzinkowa. Dla kreatywnych brand managerów z artystycznym zacięciem jak znalazł będzie narzędzie, które podkreśli wyjątkowość ich marki, zainteresuje odbiorców i – być może – zasłuży na laury w konkursach branżowych. A może nawet trafi do książek.Ambient media wydają się należeć do arsenału reklamy zewnętrznej. Niewątpliwie tak jest z racji ich umiejscowienia w przestrzeni publicznej. Wszystkie te instalacje, konstrukcje czy gadżety umieszczane w naszym otoczeniu wskazują jasno, że to przykład out-of-home media. Spójrzmy jednak z innej strony, która otwiera szersze perspektywy.
Wraz z prankvertisingiem i stuntvertisingiem (w tym flash mobami) ambient media należą raczej do domeny experiential marketingu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.