Ambient media. Wykorzystać to, co nas otaczaAmbient media. Wykorzystać to, co nas otaczaAmbient media. Wykorzystać to, co nas otaczaAmbient media. Wykorzystać to, co nas otacza
Kreatywność i kontekst siła ambientu (fot. Marketing przy Kawie)

Ambient media. Wykorzystać to, co nas otacza

Ambient media. Wykorzystać to, co nas otacza
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Reklama zewnętrzna nie musi być nudna i tuzinkowa. Dla kreatywnych brand managerów z artystycznym zacięciem jak znalazł będzie narzędzie, które podkreśli wyjątkowość ich marki, zainteresuje odbiorców i – być może – zasłuży na laury w konkursach branżowych. A może nawet trafi do książek.

Ambient media wydają się należeć do arsenału reklamy zewnętrznej. Niewątpliwie tak jest z racji ich umiejscowienia w przestrzeni publicznej. Wszystkie te instalacje, konstrukcje czy gadżety umieszczane w naszym otoczeniu wskazują jasno, że to przykład out-of-home media. Spójrzmy jednak z innej strony, która otwiera szersze perspektywy.

Wraz z prankvertisingiem i stuntvertisingiem (w tym flash mobami) ambient media należą raczej do domeny experiential marketingu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja