1 1 0 0 0 8.03.2022Nowa aranżacja piosenki Anny Jantar w reklamie marki Łowicz – „Dżem – wspomnienie lata”Marka Łowicz rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii, w której wykorzystuje melodie znanych utworów. Tym razem zaaranżowała piosenkę „Tyle słońca w całym mieście” Anny Jantar do promocji dżemu.
0 1 0 0 0 8.03.2022Zamawiajcie artykuły na ukraińskich portalach – zachęca europejskich reklamodawców WhitePressPlatforma content i influencer marketingu WhitePress zachęca europejskich reklamodawców do zamawiania artykułów na ukraińskich portalach i wspierania wolnych mediów na Wschodzie. Środki ze sprzedaży tych artykułów za cały marzec zostaną przekazane na rzecz ukraińskiej fundacji.
0 1 0 0 0 8.03.2022Group One wycofuje się z rynku rosyjskiegoNiezależna grupa komunikacyjna Group One poinformowała o wycofaniu swoich biznesów z Rosji. Tym samym należąca do grupy spółka SalesTube Russia zamyka działalność.
0 1 0 0 0 8.03.2022Zgłoś trolla – aplikacja do zgłaszania podejrzanych treściNieagencja i Brand24 w partnerstwie z Zenbox.pl uruchomiły stronę Zglostrolla.pl. To prosta aplikacja, która pozwala na zgłaszanie podejrzanych treści – dezinformacji, fake newsów i kłamstw.
0 1 0 0 0 7.03.2022Konkurs Genius Universitatis 2022 – można zgłaszać kreatywne kampanie szkół wyższychWystartowała X edycja Genius Universitatis – otwartego konkursu marketingowego dla uczelni. Ma pokazać ich najlepsze działania reklamowe. Konkurs adresowany jest do wszystkich polskich szkół wyższych (również wydziałów i instytutów), a udział w nim jest bezpłatny.
2 1 0 0 0 7.03.2022Coca-Cola Creations – rusza globalna platforma innowacjiCoca-Cola zaprezentowała nową globalną platformę innowacji – Coca-Cola Creations. Wraz z nią pojawił się pierwszy produkt z limitowanej edycji, czyli Coca-Cola Starlight.
0 1 0 0 0 7.03.2022 Aktualizacja: 12:5908.03.2022Robert Lewandowski kończy współpracę z HuaweiOd 2015 r. Robert Lewandowski był ambasadorem marki Huawei. Jak podaje „Business Insider”, piłkarz zerwał współpracę, ponieważ chińska firma ma wspierać Rosję w wojnie z Ukrainą.
0 1 0 0 0 7.03.2022Zmieńmy system zakupu mediów – apeluje chief brand officer P&GMarc Pritchard, chief brand officer P&G, wezwał do wprowadzenia innowacji, aby skutecznie zakończyć proces zakupu mediów z góry. Jego zdaniem trzeba wyeliminować zwłaszcza przesadzone szacunki i gwarancje dotyczące odbiorców. Celem ma być stworzenie wydajniejszego rynku, który zakończy problem nadmiernej częstotliwości reklam i poprawi wrażenia konsumenta.
0 1 0 0 0 7.03.2022L’Oréal Professionnel Paris wybrało Lvl Up Media do obsługi na AllegroL’Oréal Professionnel Paris wybrało agencję Lvl Up Media do obsługi na Allegro. Od lutego 2022 r. agencja zajmuje się sprzedażą produktów do profesjonalnej pielęgnacji i stylizacji włosów na tej platformie marketplace.
1 2 0 0 0 7.03.2022STGU zachęca do nadsyłania plakatów wspierających UkrainęStowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej zainicjowało akcję poparcia dla Ukrainy. Zachęca do nadsyłania plakatów wspierających naszego sąsiada w walce z Rosją.