Wpływ kampanii brandowych na e-commerce - Marketing przy Kawie
Wpływ kampanii brandowych na e-commerce w Polsce – raport K2 Precise
  • 0
  • 1
19.09.2022

Wpływ kampanii brandowych na e-commerce w Polsce – raport K2 Precise

Kampanie brandowe oparte na telewizji i wideo online są skutecznym narzędziem zwiększającym sprzedaż w e-commerce nawet w krótkim okresie. Generują do 7,25 proc. dodatkowego ruchu przy ROI 243 proc. – wynika z Raportu K2 Precise.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55503 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

19 września 2022