Orange rozpoczyna nową odsłonę kampanii „Bez limitu”
  • 0
  • 1
19.09.2022

Orange rozpoczyna nową odsłonę kampanii „Bez limitu”

Kampania „Bez limitu” realizowana jest według formatu, w którym w rolach głównych występują Robert Górski i Mikołaj Cieślak. Działania są realizowane w telewizji i internecie, w tym w mediach społecznościowych.

Bohaterowie spotu doświadczają, czym jest „bez limitu”, siedząc w knajpce i dając popis swoich komediowych umiejętności. Dzięki dolewkom kawy gadają i gadają, bezskutecznie próbując „wygadać” ofertę bez limitu.

Kampania promuje:

  • korzystanie z Orange na kartę,
  • nielimitowane rozmowy,
  • SMS-y, MMS-y za 0 zł na start,
  • 1200 GB przez cały rok.

Reżyserem spotu jest Amon Schulz. Kampanię przygotowano w agencji Leo Burnett Warszawa we współpracy z Orange Polska. Film wyprodukowało Tyrka Studio, a postprodukcją zajęło się studio Orka. Za udźwiękowienie odpowiada studio Lunapark. Planowanie i zakup mediów zostały powierzone domowi mediowemu Value Media. Odsłonę kampanii w social mediach przygotowała Follow Agency.

Na potrzeby kampanii telewizyjnej powstały spoty w wersjach 30- i 15-sekundowej. Pojawią się w kanałach należących m.in. do stacji TVN. W mediach społecznościowych kreacje będą emitowane w specjalnie przygotowanych formatach.

  • 1
Orange rozpoczyna nową odsłonę kampanii „Bez limitu”

Orange rozpoczyna nową odsłonę kampanii „Bez limitu”

 

19 września 2022