Gospodarz – bohater marki Dolina Dobra w spocie parówek
  • 1
  • 3
19.09.2022

Gospodarz – bohater marki Dolina Dobra w spocie parówek

Od 1 września marka Dolina Dobra (dawniej Goodvalley) prowadzi kampanię swoich parówek. Kreacje graficzne z hasłem „Przepraszamy, że nasze parówki są tak dobre” można było oglądać w telewizji, na nośnikach outdoorowych i w działaniach digital. Teraz marka odsłania rozwinięcie kampanii i prezentuje nowego brand hero.

Zaczepne hasło prezentowane było na billboardach i w krótkich spotach wideo. Marka podkreśla, że jako jedyna od lat promowała na tablicach reklamowych parówki. Przyniosło jej to dwucyfrową rozpoznawalność. O co chodzi z tymi przeprosinami? Wyjaśnia to w 30-sekundowym spocie Gospodarz – bohater marki. Przyłapuje on na podjadaniu Parówek Dobrych tatę i syna. Reklama emitowana jest od 15 września.

Dolina Dobra - przepraszamy. Gospodarz - bohater marki

Kropkę nad i stawia jednak Zbigniew Wysocki, marketing director Goodvalley, producenta marki Dolina Dobra:

Zależało nam na stworzeniu kreacji, która w humorystyczny i ciekawy dla odbiorcy sposób zaprezentuje nasz produkt i podkreśli jego atuty: smak i bezprecedensową jakość. Jak pokazał teaser, kampanii, pomysł ten był strzałem w dziesiątkę. Tym samym zainteresowaliśmy konsumentów, którzy w prywatnych wiadomościach niejednokrotnie pytali, czemu marka przeprasza.

Otóż Dolina Dobra przeprasza, że… nie przeprasza. Stworzyliśmy produkt tak dobry, że używamy tego sformułowania przewrotnie i z przymrużeniem oka. Spoty z postacią Gospodarza, będące jednocześnie rozwinięciem kampanii, można od dziś oglądać w telewizji. Ale to nie koniec. Mogę uchylić rąbka tajemnicy i zapowiedzieć, że kampania będzie miała swój ciąg dalszy – mówi.

Marka określa swoje Parówki Dobre jako produkt bezkompromisowy, który:

  • ma wysoką jakość i naturalny smak wybierany w ślepych testach konsumenckich;
  • jest dostępny w przystępnej cenie, co jest odpowiedzią na sytuację rynkową i czasy inflacji.

Dyrektor handlowy Goodvalley, Artur Węgłowski stwierdza z kolei, że są to parówki „wręcz lepsze niż opcje dostępne na rynku”.

Ważna w kampanii jest postać Gospodarza

Reprezentuje on markę. Ma być symbolem wyjątkowego modelu produkcji: od pola (własnych hodowli i pasz) do stołu. Taki model pozwala zaoferować konsumentom wyższy poziom świeżości i jakości. To z kolei przekłada się na bardziej naturalny smak produktów. Postać Gospodarza to nie tylko przemyślany symbol. Wyróżniać ma go też ciekawa osobowość, charyzma, odwaga i humor.

Działania, które ruszyły 15 września objęły wszystkie kanały TV, digital, OOH oraz działania niestandardowe. Spot, którego bohaterami są tata i syn, można oglądać do 9 października we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych.

Autorem idei kreatywnej jest agencja BBDO. Za działania digitalowe i zakup mediów odpowiada MullenLowe Mediahub. Nową identyfikacją wizualną stworzyła agencja Czteryczwarte. Działania PR prowadzi agencja 24/7 Communication.

  • 2
Gospodarz – bohater marki Dolina Dobra

Gospodarz – bohater marki Dolina Dobra

Przeprosiny na billboardach

19 września 2022

18 września 2022